January 13, 2003
Mitt bästa köp: 24" iMac, aldrig varit så nöjd förr, men det vet de flesta här redan. 😉
Bästa "klipp": Ptja, fick en sådan här: http://www.dustin.se/DacsaPort.....5010090695 Fast jag har inte scsi så jag vet inte om den fungerar som den ska. :/
June 23, 2002
Måste varit när jag köpte min P4 2.6Ghz och lite annat piss, bland annat minnen och burken strulade en del.
Tröttnade som fan på datorer då och tappade intresset. Är väl inte bara därför men den spelar säkert in en del, skönt som fan att man inte har samma intresse längre.
Slipper man ödsla pengar på det och framförallt tid.
May 17, 2004
ja hela mitt nuvarande system är trevligt, men min absoluta favorit är min mx revolution. serriöst, dyr kanske den är för en mus men jag får en orgasm varje gång jag använder den. fy fan vad skön den är!
har gjort många arbeten mycket trevligare att genomföra.
älskar den <4
May 7, 2004
Köpte den bilen krockad (=billigt), med defekt motor som inte gick på att cylindrar, efter 300kr på motorn och 2-4k på lite färg och glasfiber till fronten så går den suveränt och är hel och fin igen.
Det roligaste köptet måste nog varit min mc, kommer ihåg första kvällen när jag tog in den i huset för att den inte skulle stå i garaget :/. Och sen låg jag på hallmattan i timmar och rengjorde den med en trasa.
Visst har man gjort sig en bra deal på endel datorkomponenter, men det är långtifrån samma lycka som en rolig bil/hoj ger imho.
1 Guest(s)