June 28, 2001
On 2001-09-02 13:33, Det_Onda_Pappret wrote:
är ni biffiga kan ni ju sköta en typ av "försäkrings verksamhet". med försäkring menar jag att butikerna mot en viss summa pengar slipper få sin affär nerbränd till grunden. släng in ett tillägg på försäkringen slipper man oxå övervåld, snuva, krig, regn, könssjukdomar, klåda och muskelvärk.annars kan ni ju starta en djurpark. brevid Kolmården. med en struts och en gam.
LOL!!
March 24, 2001
On 2001-09-02 13:44, bonko wrote:
Om det är nåt jag saknar så är det en GODISBUTIK på nätet! Fan, man kan köpa egentligen vad dom helst på nätet nu, men jag har inte sett nånstans där man kan köpa godis! Inte bara godis, även dricka skulle vara med! Nån som vill hjälpa mig starta ett sånt företag?
Lova att ha alla sorter som finns + bilder på allt! 😀
August 22, 2001
On 2001-08-31 19:48, totto wrote:
En bra affärsidé som tyvärr redan e tagen är att sälja lögner! I England så finns det ett företag dom säljer undanflykter och lögner på nätet. Säg att en man vill ut o vänsterprassla.. Då kontaktar han detta företag som bl.a svarar i telefon åt honom och säger att han e på möte mm. Sedan finns det en del i företaget där man skickar in sin problemställning och dom hittar på 1:a klassiga lögner, skräddarsydda för ändamålet.
hmmm...hur tänker du formulera dig inför dina framtida barn, när de undrar vad pappa driver för företag??? vilken syn på rätt å fel tänker du förmedla??? *undra massa*
June 3, 2001
On 2001-09-02 16:51, Vaniljflickan wrote:
On 2001-08-31 19:48, totto wrote:
En bra affärsidé som tyvärr redan e tagen är att sälja lögner! I England så finns det ett företag dom säljer undanflykter och lögner på nätet. Säg att en man vill ut o vänsterprassla.. Då kontaktar han detta företag som bl.a svarar i telefon åt honom och säger att han e på möte mm. Sedan finns det en del i företaget där man skickar in sin problemställning och dom hittar på 1:a klassiga lögner, skräddarsydda för ändamålet.hmmm...hur tänker du formulera dig inför dina framtida barn, när de undrar vad pappa driver för företag??? vilken syn på rätt å fel tänker du förmedla??? *undra massa*
Hela samhället bygger ju på lögner av olika grader! 😀
March 20, 2001
On 2001-09-13 17:31, CreaTioN wrote:
Kom faktiskt på en ide som vi skall köra med!Cd-Klockor!! 😀
Säger inte mer, men dom blir rätt snygga och priset kommer ligga på ca 119 kr,,,
Har inga bilder på dem!, skall komma igång med hemsidan först!
Tror att jag redan vet hor dom kommer att se ut efter som att sådana finns redan på markanden 😀
1 Guest(s)