December 27, 2003
MrWeizel wrote: Ditt svin 😉
Själv skall jag på två veckors semester i Florida (Orlando, Fort Lauderdale och Key West) den 22 juni, och kommer hem från skidresa till Riksgränsen 20 juni. Rätt go start på sommarlovet :D/
Jag är inte det minsta avundsjuk :whops: :rull:
August 20, 2001
SkuTiDuTi wrote: [quote=MrWeizel]Ditt svin 😉
Själv skall jag på två veckors semester i Florida (Orlando, Fort Lauderdale och Key West) den 22 juni, och kommer hem från skidresa till Riksgränsen 20 juni. Rätt go start på sommarlovet :D/
Tänk på att vi slipper honom i två veckor :bgrin: :D/
January 28, 2003
DiDi wrote: [quote=SkuTiDuTi][quote=MrWeizel]Ditt svin 😉
Tre veckor 😉
Riksgränsen 11-20 juni, Florida 22 juni-6 juli.
Men jag ska nog kunna komma åt en dator så ni kan få fina bilder under tiden jag är borta, så ni kan vara lygna 😉
June 20, 2002
MrWeizel wrote: [quote=DiDi][quote=SkuTiDuTi][quote=MrWeizel]Ditt svin 😉
Tre veckor 😉
Riksgränsen 11-20 juni, Florida 22 juni-6 juli.
Men jag ska nog kunna komma åt en dator så ni kan få fina bilder under tiden jag är borta, så ni kan vara lygna 😉
Åka till snö i Juni :cy:
June 17, 2002
MrWeizel wrote: Ditt svin 😉
Själv skall jag på två veckors semester i Florida (Orlando, Fort Lauderdale och Key West) den 22 juni,
Oxå varit där.. för nåra år sen.. Se till att besöka Universal Studios i Orlando.. så jävla skoj.. o MGM studios.. dom 2 deffinitivt.. magic Kingdom i Disney world e jävligt skoj oxå... gå till iaf Disney world på vardagar.. helger e det så JÄÄÄVVLLAA mycket folk..
O så måste du gå o checka Kennedy Space center o Gatorland... tuffa ställen det med..=)
AHHHH:: vill tillbaka dit.. så jävla skoj.. 8)
3 Guest(s)