June 4, 2004
Jaa, vad ska man säga, det är horibelt när sådant här sker.
June 4, 2004
Delph1 wrote: Nono, felplacering på denna.
* flytt *
OKej, men med tanke på att det faktiskt är en nyhet så borde den väl vara placerad här? 😉
EDIT, okej, jag ger mig, det är rätt att placera den här, missade visst: "Observera att det endast är nyhetsskribenterna som skriver nyheterna här"
Ber om ursäkt!
June 4, 2004
nXsty wrote:
På onsdagen publicerade Amnesty chockartade satellitfoton på före och efter president Robert Mugabes så kallade ”Operation rensa skräpet” förra året.
Det enda skräpet som behöver rensas bort är Mugabe själv.
Ja precis, som jag sade tidigare, fel personer med makt i händerna är en ren katastrof i sig!
June 4, 2004
D3mpa wrote: Döhuvudet vill väl börja om från början som många ledare genom tiderna tro sig kunna göra genom att förinta flera samhällen.
Jag blir så jäkla förbannad, var fan är USA nu då när dom vill inrätta demokrati ooh w8 finns det olja i Zimbabwe?
Om jag inte missminner mig så gör det inte det! 😕
August 11, 2005
D3mpa wrote: Döhuvudet vill väl börja om från början som många ledare genom tiderna tro sig kunna göra genom att förinta flera samhällen.
Jag blir så jäkla förbannad, var fan är USA nu då när dom vill inrätta demokrati ooh w8 finns det olja i Zimbabwe?
Ingen olja plus att de redan har det de behöver därifrån.
Annan brännhet fråga som ingen verkar göra något konkret åt är darfur. Kan USA frakta bilar och mannar till irak så kunde de ha släppt ner en del i darfur, men finns väl ingen olja där heller...
August 11, 2005
Popeye wrote: [quote=Arny]Skicka fler svenska FN-soldater
Njae, jag tycker snarare att de borde skicka en snubbe som avsätter kan få Mugabe avsatt, inte för att det lär bli lätt, men i alla fall!
Helre fler FN-soldater som övervakar situationen samtidigt som man aktivt för en kampanj för att avsätta mugabe.
Ska man avsätta honom med tvång kommer irak att utspela sig igen.
3 Guest(s)