June 17, 2001
Då så grabbar...
Då är det dags för mig att dra mig tillbaka.
Som en del har märkt så är jag väldigt inaktiv i forumet, och har varit det under 1 år nu.
Rent ut sagt har jag haft dåligt med datortid och prioriterat mitt privatliv före Nordichardwares forum.
Har bara precis tagit tag i mail med inaktiva konton och besvarat en del frågor on NH och forumet.
Alla ni som har reggat er under senare tid vet nog inte ens vem jag är och så ska det inte vara. Jag har inte ens haft tid att snacka med någon i Crew.
Ångrar jag mig och finner tid för NHs forum så kommer jag tillbaka som en stormvind.
Jag har haft otroligt kul på NH under mina aktiva år och det har gett mig en hel del erfarenhet, vänner och kunskaper.
Jag ska inte tråka ut er mer killar utan försöka att hålla detta kort.
Håll Köp&Sälj rent, håll er i skinnet och ha en riktigt skön sommar.
Med vänliga hälsningar och ett trevligt avslut.
Alex Aka NH|WiggeR
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 26, 2002
Tråkigt att höra att du lämnar NH bakom dig! Du är alltid välkommen tillbaka! Dock måste jag säga att jag är imponerad av självinsikten att NH tagit för mycket tid och att du väljer att lägga den tiden för familjen. Jag tror det är många som spenderar för mycket tid i forum, och annat både nyttigt och onyttigt på nätet, på bekostnad av familj och vänner.
Tråkigt för oss - bra för dig! Titta in och säg hej vid tillfälle!
/John
June 17, 2001
Coore wrote: Har varit ett gäng trevliga år att jobba tillsammans Alex.
Yeah, hoppas du får tid över och kan komma förbi DH och säga hej.
Lets keep in touch...:pidu:
Jag ska göra mitt bästa men jag kan inte lova något. Det får bli en suprice isf... Du kommer att vakna upp med min tunga i ditt öra om inget annat.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Wiggan...din gamla trosa där.
Så du har äntligen kommit insikt om att du har varit ett onödigt bihang här ett tag. 😉 😀
Jag får en nostalgiskt återblick efter alla våra pikar och kommentarer mellan varandra här i forumet.
Det har varit jäkligt kul. 🙂
:pidu: mannen och titta förbi under DH om du kan.
January 4, 2001
denstore wrote: Alltid trist när folk inser hur begränsad deras tid är. Men förhoppningsvis kan sånt ändra sig framöver. Hoppas du hittar tillbaka när du känner att du har tid igen.
Du menar att vi ska hålla tummarna för att han får kicken och att tjejen hans lämnar honom?
June 17, 2001
Jag har redan blivit dumpad för NH och CS en gång.. det är ett par år sen nu men det tänker jag inte vara med om igen.
Framför allt inte nu när jag har hittat den ultimata quinnan.
Sen vad det beträffar jobbet så är jag så sjukt trött på datorer när jag kommer hem, så den ända anledningen till att jag har min kvar och igång är för att betala räkningar låta tjejen porrsurfa på lunar från och till. Och dra ner lite stuff då och då.
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
Jag sitter med 24mbit lina, lite onödigt när man knappt sitter framför datorn.
"But remember kids the faster you download the bigger your penis is" 😉
/FD. Crew ffs
3 Guest(s)