January 4, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR] Ohhh... Och Crew delen i forumet försvann också. No more hemligt pr0n snack om din mamma Coore. Det kommer jag att sakna.
De e lugnt. jag kan ta den biten med Coore 🙂
Passa sig, annars kanske den delen försvinner för dig också... 😛
March 21, 2003
Extatic wrote: hmm har modsen ett eget crewforum? :-s
Har man sagt A får man säga B, det vet ni va? Jag vill ha fullständigt tillträde till detta forum. :bgrin:
God morgon sverige 😎
Vart annars tror du dom skriver trådar som "Jag har problem att få upp den!"
och "Min mamma säger att jag måste stänga av datorn på natten".. :bgrin: + snackar skit om oss dödliga Medlemar :cy:
December 19, 2000
Det har varit jäkligt kul att ha dig med denna tiden som varit och jag hoppas att du får möjligheten att komma tillbaka! 🙂
En del tenderar till att få ett återfall till NH när de varit borta ett tag och jag kan bara hoppas att det blir så i ditt fall med.
Ha det bäst mannen och du ska ha en eloge för din insats på NH.
Hoppas vi hörs snart igen
/Henrik
Ja man får ställa sig i den övriga skaran som avtackar vår kära Wiggan, personligen har jag ju till skillnad från andra träffat dig vid ett par tillfällen och du är ju faktiskt en trevlig prick under det hårda skalet.. 😀
Nä men det är synd att du lämnar oss, men du vet att det finns plats här om du ångrar dig! Ha det nu trevligt med tjejen och lycka till med allt annat!
PS. Det där med nerladdning och könsorgan kommer jag inte kommentera, men jag går faktiskt från 56k till bredband om någon vecka!! 😮
Tekniknörd som gillar att träna.
August 27, 2003
Anton K wrote: Ja man får ställa sig i den övriga skaran som avtackar vår kära Wiggan, personligen har jag ju till skillnad från andra träffat dig vid ett par tillfällen och du är ju faktiskt en trevlig prick under det hårda skalet.. 😀
Nä men det är synd att du lämnar oss, men du vet att det finns plats här om du ångrar dig! Ha det nu trevligt med tjejen och lycka till med allt annat!
PS. Det där med nerladdning och könsorgan kommer jag inte kommentera, men jag går faktiskt från 56k till bredband om någon vecka!! 😮
Och med det försöker du säga att du kommer ha massa nedladdade könsorgan om nån vecka? 😉
Byebye på dig Wigger.
March 21, 2003
Anton K wrote: Ja man får ställa sig i den övriga skaran som avtackar vår kära Wiggan, personligen har jag ju till skillnad från andra träffat dig vid ett par tillfällen och du är ju faktiskt en trevlig prick under det hårda skalet.. 😀
Grattis !!! Jag är fast i 56k träsket tills efter sommaren typ.... 🙄
January 28, 2003
Du får ha det så trevligt med ditt "nya" liv, det verkar kanske inte så dumt.
På vägen får du ha en hälsning från mig och Rutger!
[Image Can Not Be Found]
För er som inte var med på den tiden, markera bilden i IE så får ni se vad som verkligen döljer sig bakom det "sköna" yttre 😮
4 Guest(s)