April 23, 2003
Tjo alla, håller på förtillfället o bygger en liten Rc Lego bil med en liten 3v motor och ett 6ch sändare, slänger upp lite bilder om en stund.
Fick bara rycket att haf var tvungen o göra nått med min gamla lego låda för morsan vill att saker som står och dammar skall ut och så skulle jag dela med mig av mitt glädje. Har ni tips å kom med dom då!
Förövrigt så visste jag inte riktigt om detta skulle in på Projekt forumet men men får väl se!
Uppdate: Här kommer Bilderna!!! 😎
Allt som användes.
[Image Can Not Be Found]
Motorn.
[Image Can Not Be Found]
Bakvagnen
[Image Can Not Be Found]
Chassit
[Image Can Not Be Found]
Styrningen
[Image Can Not Be Found]
Gasen.
[Image Can Not Be Found]
Servon monterade.
[Image Can Not Be Found]
Elektronik.
[Image Can Not Be Found]
Styrningslösningen.
[Image Can Not Be Found]
Helheten
[Image Can Not Be Found]
Bild på sängen
[Image Can Not Be Found]
Skall ladda upp en film oxo senare.
Nå vad tycks? 😛
Edit 2: Filmen -> http://upload3.putfile.com/vid.....150775.avi
Högerklicka spara som!
June 5, 2004
Grayfox wrote: Har lite svårt och ladda upp bilder på Nh's Galler nån som hosta?
July 14, 2003
Det var ju kanske inte den snyggaste skapelsen jag sett men helt klart en kul grej! 🙂 Du borde jobba lite mer på designen, kanske göra den lite bredare så du kan få plats med mer utan att den blir skyhög. Sen kan du sätta på något utanpå elektroniken så kommer det bli skitsnyggt 😀
January 25, 2004
Nice =) Påminner lite om en roligt inlämningsuppgift vi gjorde i programmering c på gymnasiet. Dock var det väl helt annorlunda egentligen. Man fick bygga ihop en robotot av något slag, sen fick vi själva programmera dem att göra det vi ville, jäkligt roligt men vi la ner mest tid på byggandet än på kodandet 😉
Grayfox wrote: Hehe tackar för svaren, nu e bilen tyvär isärplockad :(, skall bygga ett radiostyrt flygplan nu av Kartong ;).
Slänger upp en tråd om det så fort jag har alla saker färdiga, stay tuned boys & girls!
Åhh det vill jag se, posta gärna länken här så man vet när tråden kommer upp =)
January 25, 2004
Grayfox wrote: [quote=okey_sure] Åhh det vill jag se, posta gärna länken här så man vet när tråden kommer upp =)
Om du menar allmänt så ja den kommer in på allmänt såklart 😛
Tänkte mer att du säger till här när tråden är skapad =) Så att man inte missar den. Denna har jag på bevakning vilket jag inte kan ha på en tråd som inte ens finns ^^
July 18, 2003
Roligt projekt!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)