July 18, 2003
Som jag då...
Köpte min nano och älskade standard lurarna, använda dem före mina koss the plugg faktiskt...
Hursomhelst så spräckte jag den men eftersomsom jag så gärna ville ha ett par nya så ringde jag till Apple store där jag köpt min nano, blev kopplar till någon center i irland och visade sig att killen som satt där bodde 10 min bilväg ifrån mig. Jag sa som det var att lurarna hade gått (eller ena) och klagade litegrann att dem borde hålla. Givigtvis så kom det ett par nya på posten via UPS 2 dagar senare 😉
Testa att ringa och klaga litegrann så får du nog nya du med 😉
November 26, 2001
Blir lätt dyrt om man får köpa om nya lurar, sitter just i samma sits.
Letade efter ett par in-ear till min Zen Nano Plus MP3-spelare, och läste många positiva ord om Philips SHE9500. Köpte dem från billigaste stället på nätet för ca 280 kr inkl. frakt. Visst, de låter rätt ok, men inte så bra som jag hade hoppats. Hjälper ju inte direkt att min referens annars är ett par hörlurar i 1000-kronorsklassen (som tyvärr inte passar alls att ha på stan) direkt kopplade i ett SB X-fi...
Nu har jag haft SHE9500 för länge för att kunna skicka tillbaka dem, är ju två veckors returrätt. Får nog bli ett par Shure så småningom, även om det svider lite nu när jag redan köpt ett par lurar en gång liksom.
3 Guest(s)