February 11, 2004
coalan wrote: Är det ngt ni tror ni har, eller ngn ni känner som kan ha 😉
Lite svårformulerat vid denna tidpunkt.Men, jag hade ett verkligen ett sinne för en udda sak, jag kunde hitta vår fjärrkontroll till tvn i mörker, det var helt underbart 🙂
hitta fjärkontrollen i mörker 😮 jag har sån tur så min lyser när jag kommer nära 😀
March 14, 2001
coalan wrote: Är det ngt ni tror ni har, eller ngn ni känner som kan ha 😉
Lite svårformulerat vid denna tidpunkt.Men, jag hade ett verkligen ett sinne för en udda sak, jag kunde hitta vår fjärrkontroll till tvn i mörker, det var helt underbart 🙂
Kanske någonting låg och tryckte på en knapp och du undermedvetet såg ir-ljuset och på så vis hittade den utan problem.. 🙄
:z:
February 11, 2004
December 24, 2002
festisMER wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Swinger][quote=.doedels]Nix... jag har bara fyra sinnen
men då fattas ju 1 😮
Var det inte han som inte hade Lukt???
Jo, det är han som inte har nåt luktsinne.. Fett stört 😛
Va e det för stört med det? och det e inget att göra smilies åt... tycker det e synd.. men jag tror bestämt att han är mycket bättre på nått annat istället..
March 1, 2004
jonte_power wrote: [quote=festisMER][quote=MULLVADEN][quote=Swinger][quote=.doedels]Nix... jag har bara fyra sinnen
men då fattas ju 1 😮
Var det inte han som inte hade Lukt???
Jo, det är han som inte har nåt luktsinne.. Fett stört 😛
Va e det för stört med det? och det e inget att göra smilies åt... tycker det e synd.. men jag tror bestämt att han är mycket bättre på nått annat istället..
Jag känner han. Jag tror inte att han tar illa upp.
Och nej, han är inte bättre på nåt annat 😀
July 27, 2002
festisMER wrote: [quote=Callister]Fast lukt är ju också det minst viktigaste egentligen.
Man vill väl hellre ha kvar synen, känseln, och hörseln. 🙂
Du glömde den viktigaste. Smaken 😀
Jo men den är egentligen inte så viktig, om man jämför med syn och så. 🙂
Alla som lever utan ett sinne ska ju iofs ha respekt för det.
Btw, sitter inte smaken och lukten "närmare" varandra?
Alltså att om man inte har någon lukt så smakar det ingenting eller och tvärtom? :bgrin:
July 14, 2003
Garfzez wrote: Jobbar inom rättspsykatrin.
En väldigt vanlig fråga på undersökningar som görs för att diagnostisera om personen har en allvarlig psykisk störning är just :
anser du dig ha ett sjätte sinne?bara så ni vet..
Hur testades dom som hittade på testet? Vore inte bra om test som ska avslöja psykiskt sjuka personer har tillverkats av sjuka personer...
2 Guest(s)