September 7, 2003
festisMER wrote:
Jag känner han. Jag tror inte att han tar illa upp.
Och nej, han är inte bättre på nåt annat 😀
Nej jag tar itne illa upp.... däremot kanske jag inte vet om jag är bättre på någonting, jag vet ju inte hur "ni" har det isof...
Eller så är jag bättre på någon/några saker bara att jag inte säger det. Tänkt på det? 🙄
January 12, 2004
Garfzez wrote: Jobbar inom rättspsykatrin.
En väldigt vanlig fråga på undersökningar som görs för att diagnostisera om personen har en allvarlig psykisk störning är just :
anser du dig ha ett sjätte sinne?bara så ni vet..
Vad jobbar du som?
Annars så får man ett sjätte sinne om man är ägare till en stor Schäfer som hatar andra hundar...
August 21, 2001
obelix wrote: [quote=Garfzez]Jobbar inom rättspsykatrin.
En väldigt vanlig fråga på undersökningar som görs för att diagnostisera om personen har en allvarlig psykisk störning är just :
Vad jobbar du som?
It-samordnare..
Har därför testkört en hel del testprogram o sånt.
Har vissa schizoida drag 😮
Annars så får man ett sjätte sinne om man är ägare till en stor Schäfer som hatar andra hundar...
August 21, 2001
desdecado wrote: [quote=Garfzez]Jobbar inom rättspsykatrin.
Hur testades dom som hittade på testet? Vore inte bra om test som ska avslöja psykiskt sjuka personer har tillverkats av sjuka personer...
Man har väl utgått från solklara fall, och kollat deras "egenskaper".. sen provat sig fram.. Men vad vet jag.. jag bara lagar datorer ju..
May 17, 2004
ändå lustigt att vissa djur har 6 sinensn, flytt fåglar tex har ju några metal korn i skallen och låter dem hålla reda på var på klotet de befinner sig. några sköldpaddor har samma sak då de ska hitta de platser där de föddes så de kan plantera fler egg där. hörde att nån valross kunde "se" omgivningen med sina noshår(?) då de knappt har någon syn.
March 1, 2004
.doedels wrote: [quote=festisMER]
Jag känner han. Jag tror inte att han tar illa upp.
Och nej, han är inte bättre på nåt annat 😀
Nej jag tar itne illa upp.... däremot kanske jag inte vet om jag är bättre på någonting, jag vet ju inte hur "ni" har det isof...
Eller så är jag bättre på någon/några saker bara att jag inte säger det. Tänkt på det? 🙄
Nej, det har jag inte tänkt på.
February 11, 2004
February 16, 2004
DiDi wrote: [quote=Pojo][quote=Swinger][quote=Pojo]Jag kan varna en dag före jorden går under men vet inte om det kan räknas som sjätte sinne.
hur vet du att du kan det?
Ska vi slå vad. 1000 lakan?
Du ljuger... Jorden har redan gått under...
Har ju inget med saken att göta jag kan varna men vad säger att jag säger till dig först?
2 Guest(s)