December 2, 2001
Jag har nyligen fått ett sms ifrån nån dåre i Tanzania... står en massa skit jag inte förstår mig på men enligt en kompis så har varit en massa skit om detta i tidningar och TV. Att man först får ett sms (utifrån) sen så försvinner pengarna. Dock så har jag mina 8.25kr kvar men är det någon annan som har hört något om detta?
May 17, 2002
Miller wrote: Jag har nyligen fått ett sms ifrån nån dåre i Tanzania... står en massa skit jag inte förstår mig på men enligt en kompis så har varit en massa skit om detta i tidningar och TV. Att man först får ett sms (utifrån) sen så försvinner pengarna. Dock så har jag mina 8.25kr kvar men är det någon annan som har hört något om detta?
Om du svarar kommer det kosta, att få det är däremot gratis.
Jag fick sådanna sms för ett par veckor sedan, kom i snitt 4 per dag, rekordet var 12 st samma dag. helt tomma sms.
May 17, 2002
Miller wrote: [quote=Dehman][quote=Miller]ok... här är sms:et som jag fick
+255745806322mzee anasema kuna bil moja ile ya simu imepelekwa kronafond usinipigie nitakuja next week
Haha, någon kanske ska komma nästa vecka? =)
En hemlig beundrare kanske? =)
det kanske bara är någon som råkade skicka lite fel 😉
Tur man har refill som det aldrig är så mycket på..
Max 100:- när man nyss fyllt på..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
SoulBurn wrote: Det var nån som ringde upp min polare från hans egna nummer, så samma nummer ringde till samma nummer, rätt wierd
Fredag eller lördagkväll??
För mycket whiskey antagligen..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)