March 20, 2003
.ToL wrote: [quote=Dehman]Hoppas det! I.a.f. för vålande till annans död.
Hoppas kan man ju alltid. Men man vet ju aldrig.
Anledningen till att föraren av lastbilen körde tror jag är för att som lastbils förare så har man tid att passa. Kommer man 10-15 minuter för sent så kan det kosta massor med pengar. Men troligtvis är det bara störe transport bolag som har det så tajt. Det är iaf min teori.
Och det ger yrkesförare rätten att bryta mot trafikregler? Du tror inte att människorna i tåget hade tider att passa? Klart att han skall få rättspsykiatrisk vård precis som alla andra brottslingar i vårat land.
March 10, 2002
.ToL wrote: [quote=Dehman]Hoppas det! I.a.f. för vålande till annans död.
Anledningen till att föraren av lastbilen körde tror jag är för att som lastbils förare så har man tid att passa. Kommer man 10-15 minuter för sent så kan det kosta massor med pengar. Men troligtvis är det bara störe transport bolag som har det så tajt. Det är iaf min teori.
Det var det sämsta jag har hört. Han kom ju inte direkt i tid med lasten när han blev påkörd av ett tåg.
January 12, 2004
Dehman wrote: [quote=.ToL][quote=Dehman]Hoppas det! I.a.f. för vålande till annans död.
Det var det sämsta jag har hört. Han kom ju inte direkt i tid med lasten när han blev påkörd av ett tåg.
Solskenet gjorde att han inte såg att det blinkade rött, utan han märkte det först när bommarna började gå ner...
1 Guest(s)