June 3, 2001
Jag vill ha ett tecken från gud.
Jag har ännu inte fått det vad jag vet.
Om inte denna jävulskap är ett tecken.
Jag tänker först på detta med tjejerna.
Det går inte att tabba så mycket utan att en högre makt är inblandad.
Andra underliga grejer har också hänt.
3 krachade hårddiskar, 1 skärm och 1 brännare på kort tid.
Idag så krånglade låset på cykeln så jag missa tåget. Jag ser helvetet åka.
En jobbarkompis säger sig ha fått ett tecken.
Han cycklade mot röd gubbe när han skulle till uppkörningen.
När han kommer fram så har hans pass som han hade i bakfickan trillat ut och ställt sig på högkant i barnsadeln där barnen har fötterna.
"-Det måste vara ett tecken."
Jag tror inte jesus, gud och annat men ibland börjar jag undra om dom inte finns endå.
Sitter där uppe på ett rosa moln och väljer ut folk att totera resten av deras ynkliga liv. :cy:
June 3, 2001
Json_81 wrote: Btw, gick inte daten bra? Har inte sett någon uppföljning på den här.
April 14, 2002
Pim_ wrote: Efter att ha läst om alla dina bravader så skulle jag tippa på att du anstränger dig för mkt, själv anstränger jag mig inte alls, antar att man skall ligga ngnstans emellan, men springer man runt o letar desperat så kan tjejerna lukta sig till det på mils avstånd.
Låter klokt!
March 21, 2003
Marcan- wrote: [quote=Pim_]Efter att ha läst om alla dina bravader så skulle jag tippa på att du anstränger dig för mkt, själv anstränger jag mig inte alls, antar att man skall ligga ngnstans emellan, men springer man runt o letar desperat så kan tjejerna lukta sig till det på mils avstånd.
Låter klokt!
Thats the sh*t .... 8)
March 10, 2002
Pim_ wrote: Efter att ha läst om alla dina bravader så skulle jag tippa på att du anstränger dig för mkt, själv anstränger jag mig inte alls, antar att man skall ligga ngnstans emellan, men springer man runt o letar desperat så kan tjejerna lukta sig till det på mils avstånd.
Det är sant, var desperat innan. Då gick det inget vidare på tjejfronten. Sen nu när jag mest skitit i allt och tagit dagen som den kommer så har jag lyckats skaffa en. ;D Så Gueno chilla 😉
June 3, 2001
Coore wrote: ääh.. alla har vi våra upp och nergångar i livet. Inget att deppa ihop för, bara att bita ihop och vänta/fixa nya tider..
(Det är ju höst nu oxå, när vintern kommer och backarna öppnar så blir iaf jag som en ny människa 🙂 )
Ja.. men hela fucking tiden?!
Nämn inte vinter i min närhet...
Jag HATAR snö, vägsalt, is (annat än i drinkglaset), tjocka kläder, slask och halka.
January 4, 2001
Gueno wrote: [quote=Coore]ääh.. alla har vi våra upp och nergångar i livet. Inget att deppa ihop för, bara att bita ihop och vänta/fixa nya tider..
(Det är ju höst nu oxå, när vintern kommer och backarna öppnar så blir iaf jag som en ny människa 🙂 )
Jag HATAR snö, vägsalt, is (annat än i drinkglaset), tjocka kläder, slask och halka.
Är det hela tiden så får du väl göra någonting åt det, typ flytta till en annan stad.
Vinter är ju skönast, då har man ju BBB (Brudar, bärs och bräda)
February 12, 2003
Gueno wrote: [quote=Coore]ääh.. alla har vi våra upp och nergångar i livet. Inget att deppa ihop för, bara att bita ihop och vänta/fixa nya tider..
Jag har samma problem själv, men jag deppar inte för det... Jävlas med alla under tiden du kan så du känner att du får ge tillbaka...;)
Gör jag... Och ibland har jag lite tur.
1 Guest(s)