February 7, 2006
obelix wrote: [quote=cybercola]Ja men obelix, låt oss öppna portarna på alla rättspsyk o skicka ut dom i samhället o ge dom en andra chans!!! som du så gärna önskar
Eh, snälla lilla vän, var har jag skrivit det?
eh, Snälla lilla vän, var jag har skrivit att vi bör sätta 8 åringar som är fullkomligt oskyldiga och icke straffmyndiga på 100 år bakom galler?
och ja, innan du tar upp det som ett jävla skolgårdsargument, jag känner mig träffad då jag aktivt motargumenterade dig i den länkade tråden.
om du ger dig in i leken så ska du fan inte låtsas som vi/jag är mindre värd genom att skriva såna nedlåtande uttryck som om du vore mer värd eller något dylikt, är du helt tappad eller?, du snackar massa skit för du förlorar en diskussion och drar in skit från andra trådar till helt TOTALT orelaterade ämnen och börjar snacka skit och tro du är mer värd på något vänster, lägg ner med den översittar stilen.
Du är visst inte Så fördomsfri och oskyldig som du verkar tro dig vara, se ner på folk för att dom har andra åsikter än dig själv, för att dom argumenterar för andra saker, och bete dig som en total JUBELÅSNA för att du inte orkar fortsätta en total meningslös sak, alltså rättfärdiga pedofiler, och andra sjuka brottslingar.
Herregud, du beter dig barnsligare än vissa sexåringar jag har jobbat med.
February 7, 2006
NES_Boy wrote: cybercola: Bra jobbat, 30 inlägg och du börjar redan göra dig impopulär
Jämfört med "vissa" andra rövslickande medlemmar så ser jag inte ett forum som en popularitetstävling, utan snarare som ett just vad det är, "forum" för diskussion där jag kan framföra mina åsikter, oavsett vad folk uppfattar om mig som.
February 7, 2006
DiDi wrote: YES! Ännu en tråd på NH som gått rent åt skogen.
Vad jag undrar är hur en kille från första klass kommer på idén att försöka få upp ett elskåp?
Alla är vi väl nyfikna som små?
fast om jag ska vara helt ärlig kan jag inte komma på nåt liknande jag har gjort 😕
February 7, 2006
January 22, 2003
cybercola wrote: [quote=NES_Boy]cybercola: Bra jobbat, 30 inlägg och du börjar redan göra dig impopulär
Jämfört med "vissa" andra rövslickande medlemmar så ser jag inte ett forum som en popularitetstävling, utan snarare som ett just vad det är, "forum" för diskussion där jag kan framföra mina åsikter, oavsett vad folk uppfattar om mig som.
Det är stor skillnad på att vara otrevlig och arrogant (som du är) och att föra en sansad disskussion (Som "vissa" andra på det här forumet gör).
February 7, 2006
NES_Boy wrote: [quote=cybercola][quote=NES_Boy]cybercola: Bra jobbat, 30 inlägg och du börjar redan göra dig impopulär
Det är stor skillnad på att vara otrevlig och arrogant (som du är) och att föra en sansad disskussion (Som "vissa" andra på det här forumet gör).
man kan göra sig illa omtyckt som sansad också, och bara för att jag säger vad jag tycker istället för att anpassar det så att det ska vara politiskt korrekt så är jag ej otrevlig, arrogant,ja, men otrevlig, nej.
January 22, 2003
cybercola wrote: [quote=NES_Boy][quote=cybercola][quote=NES_Boy]cybercola: Bra jobbat, 30 inlägg och du börjar redan göra dig impopulär
man kan göra sig illa omtyckt som sansad också, och bara för att jag säger vad jag tycker istället för att anpassar det så att det ska vara politiskt korrekt så är jag ej otrevlig, arrogant,ja, men otrevlig, nej.
Självklart kan man göra sig illa omtyckt genom att föra en sansad diskussin också, men det är knappast vad du har gjort.
det är extrem skillnad på att köra upp en gren i en *censur* på en 15 åring än att köra in en pinne i ett elskåp, o fattar du inte det borde du fan också sitta inne på 100 år med vatten o bröd.
Det där skrev DU en sida tillbaka i den här tråden, och det låter varken sansat eller trevligt.
3 Guest(s)