December 15, 2002
glöm nu inte att lyssna på sveriges roligaste webradio på söndag 😀
Det är förmodligen den sista sändningen för iår så ni som inte hört dom tidigare rekomenderas till att lyssna, för det är riktigt kul 🙂
June 28, 2001
jag tycker att jag är dålig på att sälja saker, men folk som försöker göra reklam för allt möjligt missar otroligt viktiga saker som tex, Varför, vad och Hur.
att dom är roliga är ju bara din åsikt, smaken är som baken och långt ifrån alla tycker samma.
vill du inte ge ett exempel på vad dom har gjort som är så roligt ?
btw, min gammelfarfar var med och grundade IFK.
March 13, 2004
Mind wrote: jag tycker att jag är dålig på att sälja saker, men folk som försöker göra reklam för allt möjligt missar otroligt viktiga saker som tex, Varför, vad och Hur.
att dom är roliga är ju bara din åsikt, smaken är som baken och långt ifrån alla tycker samma.
fan va tufft
hälsa honom att han har grundat sveriges bästa lag genom tiderna
December 15, 2002
Mind wrote: jag tycker att jag är dålig på att sälja saker, men folk som försöker göra reklam för allt möjligt missar otroligt viktiga saker som tex, Varför, vad och Hur.
Lever han fortfarande? Fan, det var ju riktigt coolt, du ska vara stolt över din gammelfarfar 🙂
2 Guest(s)