October 28, 2002
hawkie, dom bilderna du snackade om....url?? :bgrin:
för övrigt med dessa schlager mm så är det jue ingen schlager längre...det är bara en popp-tävling.
Den lilla charm som fanns över det där dog det året då mendez mm fick vara med. HUVVA! Carola, det är schlager det.
att TATU fick vara med är fusk. Hur skulle det se ut om USA skickade Britney eller ngt???
November 26, 2002
Hauk wrote: hawkie, dom bilderna du snackade om....url?? :bgrin:
för övrigt med dessa schlager mm så är det jue ingen schlager längre...det är bara en popp-tävling.
Den lilla charm som fanns över det där dog det året då mendez mm fick vara med. HUVVA! Carola, det är schlager det.
att TATU fick vara med är fusk. Hur skulle det se ut om USA skickade Britney eller ngt???
Jag håller med. Man borde inte ens få sjunga på engelska.
February 12, 2002
Mind wrote: bite my hairy yellow ass
Kanske lite oot men jag måste ändå påpeka att den där kommentaren alltid får mig att dra på smilbanden. 😀
För det andra så tycker jag att Tatu borde ha vunnit för de var ju snyggast (åtmiståne den där svarthåriga) och det är väl vad tävlingen går ut på..
Sist så håller jag med om att inget (förutom engelskspråkiga) land ska få sjunga på engelska utan de ska sjunga på mordersmålet och inga kända personer ska får vara med utan tävlingen ska bara vara öppen för nya talanger som blivit uttagna i ett lands deltävlingar.
1 Guest(s)