September 8, 2003
Gamblor wrote: [quote=festisMER]HAHaAHAAHHAHAHAHA!!!! Fyfan va jag garva! 😀 Vore roligare om det var på riktigt! 😀 hahaha
Hur är man funtad i huvet om man tycker sånt är roligt? :arg:
ÄÄH tyst på dig, det var ju Askul 😀 alla har inte samma sjuka humor som jag, jag vet. men har man det uppskattar man allt som har med djurplågeri, våld och allt sånt att göra. såklart det hade vart sjukt om det var på riktigt, men nu var det ju inte det, och då är det fritt fram att ASGARVA! 😀
September 1, 2002
Fackamato wrote: Det som jag stör mig på är att det är gjort att vara så realistiskt som möjligt, att katten sprattlar, glider ner osv. Hade ju varit helt annorlunda om det låg någon HUMOR i det.
Exakt, Tom & Jerry är också väldigt våldsamt, men sekvenserna är gjorda med glimten i ögat och med stor portion komik.
September 8, 2003
Nu ska jag förklara.. det är reklam för en mer sprotig ford ka, som kallas Evil twin, (=ond tvilling till Er som inte vet det). Det jag menar är att en ond tvilling ska vara ond, inte rolig som vissa verkar tro. HAHAHA kan inte sluta garva åt den :D, den är så grymt elakt rolig!
March 5, 2002
Gueno wrote: Undrar hur många gånger man har fått repor på bilen för att kattkräken har gått på den. 👿
Leriga tassar och sen glider dom ner på rutor, huv och annat.
😀
Konstig lack du har, jag har inte hammarlack men inte fan blir det repor av min katts klor + diverse vädergrejs 😉
June 3, 2001
Eller kanske inte.
Mätte upp 17 cm !! långa repor på den nyvaxade huven för något år sen.
Visar sig kattkraken här igen hämtar jag yxan alltså. 😡
Sen har man ju fått x antal repor när någon idiot har dragit med nyckeln på sidan.
En annan gång hade något ljushuve sula ett ägg rätt på skärmen, blev en vacker liten sol det. [Image Can Not Be Found]
Det är visserligen inte kattens fel men det är lika jävla irriterande.
Lika bra att inse att man inte ska ha något fint i det här landet.. folk förstör ju bara.
March 5, 2002
Gueno wrote: Eller kanske inte.
Sen har man ju fått x antal repor när någon idiot har dragit med nyckeln på sidan.
En annan gång hade något ljushuve sula ett ägg rätt på skärmen, blev en vacker liten sol det. [Image Can Not Be Found] Det är visserligen inte kattens fel men det är lika j**la irriterande.Lika bra att inse att man inte ska ha något fint i det här landet.. folk förstör ju bara.
Ok.
February 22, 2003
Gueno wrote: Eller kanske inte.
En annan gång hade något ljushuve sula ett ägg rätt på skärmen, blev en vacker liten sol det. [Image Can Not Be Found] Det är visserligen inte kattens fel men det är lika j**la irriterande.Lika bra att inse att man inte ska ha något fint i det här landet.. folk förstör ju bara.
[Image Can Not Be Found]
3 Guest(s)