January 15, 2002
Jag håller på med en hemtena om evolution, och ena uppgiften är att jag ska välja ett djur och skriva ner speciella egenskaper hos det djuret. Sen ska jag skriva varför jag tror att arten har utvecklat dessa egenskaper.
Vilket djur ska jag välja? Jag har svårt att välja, när det finns mycket att välja mellan 🙂
January 15, 2002
Arny wrote: Tycker att du ska skriva om Vogoner. Tror att deras historia är ganska intressant. Varför är de så fula och aggresiva. Trots den totala avsaknaden av intellekt har de ändå nått längre i utvecklingen än människan. Och varför är de så dåliga på poesi?
ööh, vad är en Vogon?
Edit: alltså, det behöver inte vara något speciellt djur
November 5, 2001
Jontez wrote: ööh, vad är en Vogon?
En Vogon är en vedvärdigt ful varelse som åker runt i obehagliga gulaktiga klumpar till skepp.
För mer info: http://www.guiden.tk
November 5, 2001
Pierre C wrote: det finns inget som heter vogon 😛 eller?
Jo, det finns. Bara att fråga Ford Prefect (om de nu kan få tag på honom. Troligtvis sitter han på en bar någonstans i universum och dricker en Allgalaktisk gurgelbrännare) eller att läsa Guiden så kommer även ni tvivlare till insikt.
November 9, 2002
Vogoner finns!!
dom e lika verkliga som att d faller valar från himlen o att jorden e beställd av Über-smarta möss
Så d så!!
PS. hänger du fortfarande inte me så e d bara att söka på "42" här på forumet så får du snart svaret på frågan om Livet, Universum och Allting.
EDIT: annars kan du skriva om piggsvin o deras totala oförmåga att koda HTML
November 5, 2001
Stupid Ass wrote: Vogoner finns!!
dom e lika verkliga som att d faller valar från himlen o att jorden e beställd av Über-smarta möss
Äntligen någon som har fattat!
http://www.guiden.tk för dig som ännu inte har blivit upplyst.
August 15, 2002
Arny wrote: [quote=Pierre C]VOGONER FINNS INTE!
Måste tyvärr påpeka att du har fel. Vogoner finns. Bara ni tvivlare som vägrar inse. Kan en del människor tro på Jesus bara för att det står i en bok (Bibeln) kan en del tro på Vogoner av samma anledning.
I'm a beliver...
Det är hemskt att se folk som inte sett ljuset ännu
November 5, 2001
Slartibartfast wrote: [quote=Arny][quote=Pierre C]VOGONER FINNS INTE!
Måste tyvärr påpeka att du har fel. Vogoner finns. Bara ni tvivlare som vägrar inse. Kan en del människor tro på Jesus bara för att det står i en bok (Bibeln) kan en del tro på Vogoner av samma anledning.
I'm a beliver...
Det är hemskt att se folk som inte sett ljuset ännu
Förstår inte hur alla dessa oupplysta människor klarar att stiga upp på morgonen när de inte har fattat ett dyft om vad allting handlar om.
Jag har gjort det till min uppgift att gå ut i världen och göra allt folk till Guidens lärejungar. O:)
1 Guest(s)