October 31, 2003
http://expressen.se/index.jsp?a=308505
Hur många har gått vilse på väg till jobbet? Och inte bara en gata fel eller så!
Något är skummt 😕
December 31, 2001
En person som bor en bit ifrån mig blev likadan, först hittade hon inte hem när hon hadde vart på någon slags gympa eller så och det är bara 200-300 meter här ifrån hon hadde ingen aninge om varthon bodde, sen blev hon bara sämmre och sämmre sen fick de lägga in henne på ett hem.
vet inte vad sjukdommen heter.
July 14, 2004
Death On Wings wrote: En person som bor en bit ifrån mig blev likadan, först hittade hon inte hem när hon hadde vart på någon slags gympa eller så och det är bara 200-300 meter här ifrån hon hadde ingen aninge om varthon bodde, sen blev hon bara sämmre och sämmre sen fick de lägga in henne på ett hem.
Alzheimers...
December 31, 2001
Nomic wrote: [quote=Death On Wings]En person som bor en bit ifrån mig blev likadan, först hittade hon inte hem när hon hadde vart på någon slags gympa eller så och det är bara 200-300 meter här ifrån hon hadde ingen aninge om varthon bodde, sen blev hon bara sämmre och sämmre sen fick de lägga in henne på ett hem.
Alzheimers...
Nej detta var något annat, hon blev fruktansvärt konstig skulle man bara se henne för en kort stund skulle man tro att det var en cp skada.
July 14, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Nomic][quote=Death On Wings]En person som bor en bit ifrån mig blev likadan, först hittade hon inte hem när hon hadde vart på någon slags gympa eller så och det är bara 200-300 meter här ifrån hon hadde ingen aninge om varthon bodde, sen blev hon bara sämmre och sämmre sen fick de lägga in henne på ett hem.
Alzheimers...
Nej detta var något annat, hon blev fruktansvärt konstig skulle man bara se henne för en kort stund skulle man tro att det var en cerebral pares skada.
😕
Okej, stackare >_<
1 Guest(s)