May 17, 2004
http://expressen.se/index.jsp?a=475063
jag tycker synd om dem. vart fan är vi på väg? stackras töser...
jag vill bara varna för att i artickeln finns en kanske stötande bild (flick som blivit misshandlad).
November 14, 2003
Flickorna var tydligen på väg från en fest till en annan, alltså drar jag slutsatsen att de skulle festa hela natten. Vad tar föräldrarna för ansvar? De låter tydligen sin dotter vara borta hela nätterna med främmande människor, för att sedan bli berusad och utnyttjad. Det är samhället som skapar dålig moral - våldtäktsmän, och sen har vi kvinnor som är ute hela nätterna och super sig fulla. Har ni hört att någon skulle ha blivit våldtagen i biblioteket? Våldtäktsoffer är ofta ensamma kvinnor som är ute själva på nätterna, som ofta är fallet är de dessutom berusade. Individer som inte lever ett ordentligt liv är inget värda, varken för sin omgivning eller samhället. Tror ni att flickan i artikeln slutade festa efter våldtäkten? Jag hoppas att hon tar lärdom av sitt misstag. Våldtäktsmännen borde lämnas åt män som Dzerzhinsky att ta hand om. Rädslan för påföljderna borde agera i avskräkande syfte för en våldtäktsman, vilket det tyvärr inte gör i dagens Sverige när många våldtäktsmän undkommer straff.
January 20, 2003
Balor wrote: Flickorna var tydligen på väg från en fest till en annan, alltså drar jag slutsatsen att de skulle festa hela natten. Vad tar föräldrarna för ansvar? De låter tydligen sin dotter vara borta hela nätterna med främmande människor, för att sedan bli berusad och utnyttjad. Det är samhället som skapar dålig moral - våldtäktsmän, och sen har vi kvinnor som är ute hela nätterna och super sig fulla. Har ni hört att någon skulle ha blivit våldtagen i biblioteket? Våldtäktsoffer är ofta ensamma kvinnor som är ute själva på nätterna, som ofta är fallet är de dessutom berusade. Individer som inte lever ett ordentligt liv är inget värda, varken för sin omgivning eller samhället. Tror ni att flickan i artikeln slutade festa efter våldtäkten? Jag hoppas att hon tar lärdom av sitt misstag. Våldtäktsmännen borde lämnas åt män som Dzerzhinsky att ta hand om. Rädslan för påföljderna borde agera i avskräkande syfte för en våldtäktsman, vilket det tyvärr inte gör i dagens Sverige när många våldtäktsmän undkommer straff.
Nu vet jag inte hur gammal du är eller hur mycket erfarenheter du har av tonåringar 😛
Men försök stoppa dem från att festa, vara ute sent osv, att skylla på offrets föräldrar i det här fallet är ganska idiotiskt.
Däremot skulle man kunna undra hur våldtäktsmännen har uppfostrats...
Våldtäktsmän är samhällets fel?
De är bara sjuka i huvudet, eller så får de inget helt enkelt, finns ingen ursäkt för det.
January 22, 2003
Balor wrote: Flickorna var tydligen på väg från en fest till en annan, alltså drar jag slutsatsen att de skulle festa hela natten. Vad tar föräldrarna för ansvar? De låter tydligen sin dotter vara borta hela nätterna med främmande människor, för att sedan bli berusad och utnyttjad. Det är samhället som skapar dålig moral - våldtäktsmän, och sen har vi kvinnor som är ute hela nätterna och super sig fulla. Har ni hört att någon skulle ha blivit våldtagen i biblioteket? Våldtäktsoffer är ofta ensamma kvinnor som är ute själva på nätterna, som ofta är fallet är de dessutom berusade. Individer som inte lever ett ordentligt liv är inget värda, varken för sin omgivning eller samhället. Tror ni att flickan i artikeln slutade festa efter våldtäkten? Jag hoppas att hon tar lärdom av sitt misstag. Våldtäktsmännen borde lämnas åt män som Dzerzhinsky att ta hand om. Rädslan för påföljderna borde agera i avskräkande syfte för en våldtäktsman, vilket det tyvärr inte gör i dagens Sverige när många våldtäktsmän undkommer straff.
Det där var nog det dummaste jag någonsin läst, du menar alltså på allvar att tjejer inte ska få ha kul för att vissa andra är dumma i huvet?
I alla fall den uppfattningen jag får av ditt inlägg :bash:
October 18, 2002
Personliga påhopp är väl inte så populärt på forumet, men är du helt körd eller?
Klart som faen att man ska kunna gå ut om kvällarna och ha skoj med sina kompisar utan att bli våldtagen eller misshandlad!
Får man fråga vad för sorts uppfostran du har?
Shiamuslim?
August 21, 2001
Jag anser att en tjej ska kunna vara tokfull utan att riskera att misshandlas och våldtas i en buske..
Jag anser att jag ska kunna gå på stan utan att vara rädd för att bli nedslagen..
Man kan möjligtvis påpeka att man inte ska utsätta sig för onödiga risker, men från det till att faktiskt påstå att de får skylla sig själva är jävligt långt. Dessa flickor har inte gjort något misstag.
Och att sen påstå att individer inte lever efter vad DU kallar ett ordentligt liv, inte är värda någonting är ju fan bara patetiskt. Vem är du att bestämma vad som är ordentligt, riktigt och bra för mig eller för någon annan?
Vad har du för rätt att värdesätta människor?
Nee.. jag tycker du är helt ute och cyklar här..
August 21, 2001
Blev så satans upprörd över detta...
Jag är inte för dödsstraff i vanliga fall.. men just i detta specifika fall skulle jag vilja att vi går tillbaka till medeltid. Spänn fast dem ute på något torg och låt allmänheten göra sitt med dem..
Sånt här får mig att hata rent ut sagt.
Jag skäms för männskligheten.
Idiotjävlarna förtjänar åtminstone öga för öga och tand för tand här..
February 5, 2003
Våltäktsmän och Pedofiler är det värsta jag vet, Avrättning är för milt utan kastrering eller skär av armarna av dom är det enda som kan få dom att sluta med sitt sjuka betende. Ställ dom utanför så dom inte får någon hjälp med pengar av sos ifall dom är arbetslösa så dom får bo på gatan.
Kvinnor ska få känna sig fria och kunna gå ut och festa utan att bli våltagna eller slagna.
Barn ska få vara barn så länge som möjligt.
January 28, 2003
Från och med nu är dina ord inte värda ett piss i mina ögon. Hur kan du ens tänka i de banorna, eller ännu mindre skriva det?
Jag skulle skriva hur överjävligt det de blev utsatta för är, jag är verkligen för dödsstraff i detta läget, men detta tog andan ur mig totalt. Shit.
June 7, 2005
Förstår Balors uttalande och håller med de till en del men tycker inte de appliceras väl i detta fallet. Ni som kritiserar honom har levt för mycket i er bortskämda rosenprydda värld.
I detta fallet var det så att de två tjejerna endast var på väg till en annan "fest" och sedan har 4st rövhål bestämt sig för att misshandla de här två tjejerna och samtidigt kränka de genom att våldta den ena. Olyckligt och jäkla trist, hoppas de två håller ut hela vägen till rätten och inte viker. Tjejerna har av vad som framgått inte någon skuld i vad som hänt anser jag. Samt så tycker jag att de 4 svinen som begått brottet ska ställas fullt till svars för vad som hänt, tyvärr kommer de att straffas enligt svensk lag, dömas av svenska domstolar samt om de bedöms skyldiga, sitta av straffet i svenska "fängelser".
En liten signal till er som tycker att brottslingar ska ha straff är att fundera på vilken regering som sitter.
January 28, 2003
Unit01 wrote: Förstår Balors uttalande och håller med de till en del men tycker inte de appliceras väl i detta fallet. Ni som kritiserar honom har levt för mycket i er bortskämda rosenprydda värld.
Okej, så alla som anser att våld inte på något sätt kan accepteras, har enbart levt i vår "bortskämda rosenprydda värld". Där ser man. Jag som hela tiden trott att jag ansåg det för att jag verkligen avskyr våld och hur samhället ser ut idag, när tjejer fan knappt kan röra sig utomhus kvällstid, så var det hela tiden för att jag levt i min bortskämda, rosenprydda, värld. Tack för klargörandet, jag har undrat mycket.
Unit01 wrote: I detta fallet var det så att de två tjejerna endast var på väg till en annan "fest" och sedan har 4st rövhål bestämt sig för att misshandla de här två tjejerna och samtidigt kränka de genom att våldta den ena. Olyckligt och jäkla trist, hoppas de två håller ut hela vägen till rätten och inte viker. Tjejerna har av vad som framgått inte någon skuld i vad som hänt anser jag. Samt så tycker jag att de 4 svinen som begått brottet ska ställas fullt till svars för vad som hänt, tyvärr kommer de att straffas enligt svensk lag, dömas av svenska domstolar samt om de bedöms skyldiga, sitta av straffet i svenska "fängelser".
En liten signal till er som tycker att brottslingar ska ha straff är att fundera på vilken regering som sitter.
Vad hjälper det att man funderar, när 40% röstar utan att göra detsamma? 🙄
Jag tror dock inte att det hade blivit så stor skillnad med blå regering.. Kanske om Sverigedemokraterna eller något annat "obskyrt" parti kommit till makten, men då hade med vi istället fått ett samhälle som var kukat på så många andra plan.
July 13, 2002
Hoppas verkligen det där var ett desperat rop på uppmärksamhet. Annars kan jag väl bara sörja för din skeva uppfattning av mänsklig respekt. Hoppas du får en dotter en dag...
Mådde riktigt dåligt när jag läste artikeln... sådant jävla sjukt sätt att förstöra någons ungdom på.
ps: Suprise...
De fyra pojkarna som är av afrikanskt ursprung...
March 14, 2001
Vilka sjuka jävla idioter, blir så otroligt less på alla jävla äckliga jävla människor, eller vad man kallar denna ras/sort/typ, som ens får för sig att göra något liknande..
Och ännu mer less blir man när man vet att de knappt kommer få något straff.. ähh fy fan såna här personer ska ju avrättas på plats, nästan så man kan ta ett straff för att skjuta asen..
Och du Balor.. ähh vet inte ens vad man kan säga om dig mer än suck..
June 30, 2003
Jag vet inte, men det verkar som en liten grupp män i sverige verkar hysa ett specielt hat mot just personer med ett enligt dom svenskt useende("svennehoror" osv). Detta verkar vara fallet i många av överfallsvåltäkterna och gängvåldtäkterna( kollar bara på efterlyst tex) som ofta brukar vara väldigt grova.
Men i de flesta fall av våldtäkt är det ju någon bekant som gjort det och då är det nog lika många vanliga svennar som nysvenskar.
Just fan. I PK-sverige får man inte snacka om det.PK föder fan rasism.
Förövrigt tror jag kastrering är ett bra staff för asen, sedan en 20 år i fängelse i Ryssland.
September 28, 2003
HELIX wrote: Detta är nya Sverige, vänj er.
Dags att flytta om jag ska vara ärlig. 😡
Och Balor: .... (ja du har tamejfan inte rätt någonstans)
Porky eller vad det var: Jag har verkligen inte levt i någon rosenprydd värld innan.. Men sånt här är bara inte okej någonstans. Jag förstår fullt och väl att det finns våldsamma människor men de som inte är det ska väl inte restrikteras av denna minoritet, det vore som att ge bort individens rätt att göra vad den vill. Man kan inte låta våldsmän och dylikt styra hur man lever sitt liv.
3 Guest(s)