December 27, 2003
ingen har väl missat http://www.expressen.se/index......p?a=428953
det som känns lite smått dumt, är att om det nu hade funnits självmordsbombare i folksamlingen, hade dom kanske lyckats döda 20-30 personer. Som det ser ut nu är det förmodligen 1000+ döda
November 27, 2003
Xenomorphed wrote: ingen har väl missat http://www.expressen.se/index......p?a=428953
det som känns lite smått dumt, är att om det nu hade funnits självmordsbombare i folksamlingen, hade dom kanske lyckats döda 20-30 personer. Som det ser ut nu är det förmodligen 1000+ döda
Många blev nog nertrampade också det kaos som verkade ha uppstått, men 1000 personer låter som om det måste rört sig om något annat.
Bilden är från Google Earth.
Hehehehe...
//Andreas
March 11, 2003
Delph1 wrote: [quote=Xenomorphed]ingen har väl missat http://www.expressen.se/index.jsp?a=428953
Många blev nog nertrampade också det kaos som verkade ha uppstått, men 1000 personer låter som om det måste rört sig om något annat.
Folk hoppade i floden, om jag förstod det rätt. 800 drunknade, resten trampades ihjäl.
November 27, 2003
denstore wrote: [quote=Delph1][quote=Xenomorphed]ingen har väl missat http://www.expressen.se/index.jsp?a=428953
Folk hoppade i floden, om jag förstod det rätt. 800 drunknade, resten trampades ihjäl.
Gjorde inte den kopllingen, men kan iofs mycket väl vara sant. :-k
//Andreas
March 11, 2003
Nomic wrote: [quote=denstore][quote=Nomic]we'll... jag tycker då det är humoristiskt jag.
Veckans smaklösaste inlägg, kanske? Men vad förväntar man sig.... 🙄
Smaklös eller ej, jag är ärlig mot mig och er själva iallafall.
Du garvade arslet av dig när Estonia sjönk också, eller?
February 9, 2004
Nomic wrote: [quote=denstore][quote=Nomic]we'll... jag tycker då det är humoristiskt jag.
HAHAHAHAHA!
Kom ihåg det här skrattet när någon som står dig nära dör.
Glöm då inte att det är jag som skratta ÅT DIG.
May 17, 2002
denstore wrote: [quote=Nomic][quote=denstore][quote=Nomic]we'll... jag tycker då det är humoristiskt jag.
Han var inte född då.
July 14, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=denstore][quote=Nomic][quote=denstore][quote=Nomic]we'll... jag tycker då det är humoristiskt jag.
Han var inte född då.
Faktiskt var jag det
Och nej, jag garvade inte, men saker som ligger närmare om hjärtat smärtar mer.
Men visst garvar jag när 800 tokskallar hoppar i kanalen innan bomben ens sprängt.... det finner jag extremt humoristiskt.
March 11, 2003
Nomic wrote:
Och nej, jag garvade inte, men saker som ligger närmare om hjärtat smärtar mer.Men visst garvar jag när 800 tokskallar hoppar i kanalen innan bomben ens sprängt.... det finner jag extremt humoristiskt.
Jo, det är ju jävligt lönt att försöka fly efter att bomben har sprängts.... 🙄
Inte nog med att du är osmaklig, du är dum också. :arg:
March 11, 2003
Hauk wrote: Det intressanta är vilket som får mest uppmärksamhet; New Orelans eller Irak?
"Lika värde" var parollen 😉
Jo, jag har funderat över varför det inte öppnas massa rädda barnen-konton och liknande nu. Tsunamin är 9 månader borta, och då var det oerhört viktigt att vi alla skulle göra allt vi kunde för att hjälpa de nödställda. Inget nyårsfirande då, så därför bör det väl inte vara några kräftor nu heller då?
July 14, 2004
denstore wrote: [quote=Nomic] Och nej, jag garvade inte, men saker som ligger närmare om hjärtat smärtar mer.
Men visst garvar jag när 800 tokskallar hoppar i kanalen innan bomben ens sprängt.... det finner jag extremt humoristiskt.
Jo, det är ju jävligt lönt att försöka fly efter att bomben har sprängts.... 🙄
Inte nog med att du är osmaklig, du är dum också. :arg:
Som jag fattade det så small det inte ens, och dom hade ingen aning om var bomben fanns, om den ens fanns?, osv
denstore inledde offtopic:
Sen, moget att skriva att jag är dum, vem är dum egentligen när du går till personangrepp som moderator på ditt eget forum? skrattretande, seriöst, du förlöjligar dig själv. Bara för att min åsikt inte stämmer överens med din så är jag inte dummare än dig för det. :bok:
March 11, 2003
Nomic wrote:
denstore inledde offtopic:
Sen, moget att skriva att jag är dum, vem är dum egentligen när du går till personangrepp som moderator på ditt eget forum? skrattretande, seriöst, du förlöjligar dig själv. Bara för att min åsikt inte stämmer överens med din så är jag inte dummare än dig för det. :bok:
Du tycker inte det är omoget och dumt att säga att humoristiskt att 800 personer, mest kvinnor och barn, drunknar p.g.a. vansinniga terroristers hot om våld? Du är fan dummare än jag trodde! Det blir nog inte så mycket NH för dig en tid framöver.....
May 17, 2002
Nomic wrote: Men visst garvar jag när 800 tokskallar hoppar i kanalen innan bomben ens sprängt.... det finner jag extremt humoristiskt.
Att hoppa i kanalen efter att man har blivit sprängd av en ev. bomb vore inte särskillt smart.
Jag börjar misstänka att din verklighetsuppfattning är lite snedvriden. Hur vore det om du fick uppleva lite mer så att du kanske får en större aning om vad ordet "rädsla" innebär.
July 14, 2004
denstore wrote: [quote=Nomic] denstore inledde offtopic:
Du tycker inte det är omoget och dumt att säga att humoristiskt att 800 personer, mest kvinnor och barn, drunknar p.g.a. vansinniga terroristers hot om våld? Du är fan dummare än jag trodde! Det blir nog inte så mycket NH för dig en tid framöver.....
Det är ju min åsikt, skulle jag nekat den och skrivit en som varit mer politiskt korrekt, och sen bli kallad (dum?) och sen hot om(ban?) för att jag påpekar dina _tydliga_ personangrepp i en argumentation, det är nog inte jag som har brister i mitt sätt att uttrycka mig =)
1 Guest(s)