Ibland så känner man att det finns hopp för mänskligheten, detta måste höra till ovanligheterna bland läkare, eller?
http://www.expressen.se/index......p?a=596037
=DO
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
PaiN wrote: Only in America...
På sätt och vis..
Dock en Amerikansk läkare i El Salvadore..
Json_81 wrote: Kul med en positiv nyhet för en gångs skull 🙂
Jo, det är glest med sådana.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 13, 2002
Men OMAAGAAAD han rippade ju det fett från Jack i LOST... duh...
Skämt å sido, ovanligt med en positiv nyhet för en gångs skull. Min fråga är dock, vem skulle inte gjort det? Finns ju miljoner som donerar blod frivilligt, så varför skulle man inte göra det när man garanterat vet att det kan hjälpa att rädda ett liv.
March 27, 2003
klaus wrote: Först måste avskaffas det j**la LANTSTINGET som gör all sona där Misstag och gör dett oerträglig för Läkare att Arbeta med att rädda LIV.
De mesta Läkare go över till att resignera och handla sen bara Egoistisk.Folgener därut-dåligt Sjukvård,so klart.........
Vet inte om jag förstod dig rätt men om du menar att du tycker att läkare gör för mycket annat än att just hjälpa sjuka/skadade människor håller jag med! 🙂
October 23, 2004
Världen är inte direkt fullproppad av såna där människor.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
July 13, 2002
Asså desto mer jag tänker på det desto mera självklart tycker jag att det är.
Vem här skulle INTE ge blod på plats om det kunde rädda någons liv?
Och sen tycker jag inte man ska tala illa om sveriges läkare. Vi har några av världens bästa läkare. Känner personligen flera som gjort mera missionärsarbete än ni kan ana. Min egen mor jobba i mellanöstern under en längre period och jag kan lova att hon ensam räddade tiotal barns liv med kunskap och frivillig uppoffran utan like med 24 jour om dygnet året om.
August 7, 2001
Elias667 wrote: Asså desto mer jag tänker på det desto mera självklart tycker jag att det är.
Vem här skulle INTE ge blod på plats om det kunde rädda någons liv?
Och sen tycker jag inte man ska tala illa om sveriges läkare. Vi har några av världens bästa läkare. Känner personligen flera som gjort mera missionärsarbete än ni kan ana. Min egen mor jobba i mellanöstern under en längre period och jag kan lova att hon ensam räddade tiotal barns liv med kunskap och frivillig uppoffran utan like med 24 jour om dygnet året om.
Ibland så krävs det tydligen att man använder en smiley. 🙂
1 Guest(s)