March 10, 2002
Nu får det fan vara nog med dessa jävla feminister...
September 12, 2001
Dehman wrote: Nu får det fan vara nog med dessa j**la feminister...
Är du inte klok?
Det är ju din enda chans att få se lite bröst!
March 10, 2002
skiroy wrote: [quote=Dehman]Nu får det fan vara nog med dessa j**la feminister...
http://uppsala.expressen.se/Uppsala/1.846445/badade-topless-slangdes-ut
Är du inte klok?
Det är ju din enda chans att få se lite bröst!
Vill jag se bröst googlar jag :/ Dessutom vill jag inte se dessa personers bröst. Var en bild på dem i City.
En smart grej hade varit att ta denna bild, dela ut till kvinnor och tjejer. Så när de är påväg att bli våldtagna drar de fram bilden och trycker i ansiktet på gärningsmannen så garanterar jag att han kommer springa därifrån.
February 20, 2003
Man blir ju snurrig på hur en feminist ska ha det ena stunden tycker dom att tjejerna på H&M reklamerna är för lätt klädda sen ena stunden vill dom bada topless på ett stort inomhus bad?, men jag klagar inte så länge tjejen som är topless är ung och snygg och inte gammal och skrynklig.
January 7, 2006
Krozz wrote: Man blir ju snurrig på hur en feminist ska ha det ena stunden tycker dom att tjejerna på H&M reklamerna är för lätt klädda sen ena stunden vill dom bada topless på ett stort inomhus bad?, men jag klagar inte så länge tjejen som är topless är ung och snygg och inte gammal och skrynklig.
Det är skillnad på att vara naturligt naken och att göra tjejer/kvinnor till sexobjekt 😉
March 10, 2002
hULt0 wrote: [quote=Krozz]Man blir ju snurrig på hur en feminist ska ha det ena stunden tycker dom att tjejerna på H&M reklamerna är för lätt klädda sen ena stunden vill dom bada topless på ett stort inomhus bad?, men jag klagar inte så länge tjejen som är topless är ung och snygg och inte gammal och skrynklig.
Det är skillnad på att vara naturligt naken och att göra tjejer/kvinnor till sexobjekt 😉
Inte på ett badhus...
September 12, 2001
Dehman wrote: [quote=hULt0][quote=Krozz]Man blir ju snurrig på hur en feminist ska ha det ena stunden tycker dom att tjejerna på H&M reklamerna är för lätt klädda sen ena stunden vill dom bada topless på ett stort inomhus bad?, men jag klagar inte så länge tjejen som är topless är ung och snygg och inte gammal och skrynklig.
Inte på ett badhus...
Nej det är klart.
Du är ju rädd över det faktum att du kan råka få bånge de få gånger du får se livs levande bröst. 😉
March 10, 2002
skiroy wrote: [quote=Dehman][quote=hULt0][quote=Krozz]Man blir ju snurrig på hur en feminist ska ha det ena stunden tycker dom att tjejerna på H&M reklamerna är för lätt klädda sen ena stunden vill dom bada topless på ett stort inomhus bad?, men jag klagar inte så länge tjejen som är topless är ung och snygg och inte gammal och skrynklig.
Inte på ett badhus...
Nej det är klart.
Du är ju rädd över det faktum att du kan råka få bånge de få gånger du får se livs levande bröst. 😉
Inget problem då min penis är erigerad så gott som alltid. Lever ju efter mottot "Alltid redo!".
March 10, 2002
Jalle64 wrote: [quote=Death On Wings]Brudar som inte får snaska nog med balle i skolan blir feminister, bara att ignorera.
Borde man inte kunna göra en anmälan mot dem för ofredande eller något sådant för att man fått se deras taxöron ?
Du menar kotte va? Balle är skinkan 😎
HEJA ESLÖV
1 Guest(s)