December 17, 2005
Fy fan vad arg jag blir när jag läser detta.. Förbannade idioter..
Hur fan tänker folk?
November 10, 2002
Men usch, jag finner inte ord för detta...
Jag och min flickvän har själva tagit hand om en katt som blev instängd i ett cykelförråd med enbart lite vatten.
Förstår inte hur man kan göra så här mot ett djur. Kan man inte ha kvar katten pga allergi t.ex så är det lätt att hitta någon som kan ta hand om katten.
Usch nu blev jag ledsen...
December 17, 2005
DarkStormZ wrote: Men usch, jag finner inte ord för detta...
Jag och min flickvän har själva tagit hand om en katt som blev instängd i ett cykelförråd med enbart lite vatten.
Förstår inte hur man kan göra så här mot ett djur. Kan man inte ha kvar katten pga allergi t.ex så är det lätt att hitta någon som kan ta hand om katten.
Ja om man får allergi eller på andra sätt inte kan ta hand om sitt djur. Går det ju alltid att avliva djuret...
November 10, 2002
Bjornstrom wrote: [quote=DarkStormZ]Men usch, jag finner inte ord för detta...
Ja om man får allergi eller på andra sätt inte kan ta hand om sitt djur. Går det ju alltid att avliva djuret...
Att avliva djuret är helt åt helvete det också tycker jag. Då kan man istället lägga ner lite tid på att hitta ett nytt hem åt katten tycker jag...
December 17, 2005
DarkStormZ wrote: [quote=Bjornstrom][quote=DarkStormZ]Men usch, jag finner inte ord för detta...
Att avliva djuret är helt åt h*****e det också tycker jag. Då kan man istället lägga ner lite tid på att hitta ett nytt hem åt katten tycker jag...
Jo visst. Men nå fasen är avliva bra ändå.. Slipper djuret lida mer än några sekunder..
October 10, 2004
Delph1 wrote: [quote=Bjornstrom]Jo visst. Men nå fasen är avliva bra ändå.. Slipper djuret lida mer än några sekunder..
Det lider inte alls.
//Andreas
Beror ju på hur man tar den av daga, om och man har nerver nog att göra det..
Finns ju exempel på folk som tvekat just i det ögonblicket, och därmed förorsakat extra mycket lidande.
Snarlik våran fräss..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 17, 2005
taskigt...varför detta sug efter att plåga? det där har ingenting med att dom ville bli av med katten på något sätt det där var bara sjukt och otroligt grymt!
är man tvungen och inte hittar någon och måste så kan man avliva, har man inte pengar till det så finns det bra mycket trevligare sätt att göra sig av med djuret!
tänk på alla små kattungar som ofta dränkts i vatten när inte ägarna vill ha dem, min tjejs mormor har dränkt kattungar...gillar inte henne alls! jävla kärring jävel!
June 17, 2005
typiskt en sådan sak som är helt ofattbar att göra...säger bara HUR lyckas man med det? hur klarar man av att veta att ett djur ligger ute o lider, hur kan man somna???
vi människor är riktigt sjuka!!! vi e nog det enda djur som njuter av att plåga andra djur, visst dom kanske inte är lika smarta men dom e faan så mkt bättre än oss, dom saknar det som gör oss genom ruttet onda, ibland skäms jag mycket över att vara människa, det här är en sådan situation! vi är helt enkelt helt felade...vi ska verkligen på o döda och plåga allt!!! varför???
1 Guest(s)