September 12, 2001
Klassiker...
Lirar man på en pokersajt och det börjar gå bra med lite "flyt" så vips dyker det upp något som pajar allt.
Speciellt när det gäller Expekt och det är ju mindre bra. Oseriöst värre.
Men det är inte så ovanligt egentligen när allt dom vill ha är era pengar. 😉
October 28, 2002
Chris64 wrote: Spela poker på nätet känns allmänt oseriöst överhuvudtaget tycker ja. Lika dant med alla dessa spelmaskiner usch finns bättre sätt att "spendera" pengar på hehe.
Spelar du oseriöst så är det ju klart det blir oseriöst. Det finns bättre investeringar än en bankroll, men få kräver så lite pengar och ger så pass bra och säker utdelning som poker.
June 23, 2002
Mean Machine wrote: Lirar man med pengar över internet får man räkna med sånt, tycker jag. Allt jag har att säga.
Jasså, varför det?
Jag har aldrig haft några problem med att förlora pengar på detta sättet han verkar ha gjort.
skiroy wrote: Klassiker...
Lirar man på en pokersajt och det börjar gå bra med lite "flyt" så vips dyker det upp något som pajar allt.
Speciellt när det gäller Expekt och det är ju mindre bra. Oseriöst värre.
Men det är inte så ovanligt egentligen när allt dom vill ha är era pengar. 😉
Åh herregud, så du tror Expekt gjorde detta med mening för att han inte skulle få det han vunnit? Nä lägg av nu. Expekt är inte "riggat".
Men visst kan det vara irriterande när sånt händer och man drar förhastade slutsatser.
Om man spelar på seriösa och stora sidor som Expekt så kan jag garantera att det inte är riggat eller liknande.
Dessutom är det ju inte av Expekt han spelar av pengarna utan några av deras användare, alltså andra pokerspelare.
Visst känns det som att Expekt gjorde ett stort misstag att gå ut från primanätverket och köra sitt eget race. Inte fan är det riggat för det.
Oftast är det dom som inte kan spela poker eller liknande som tror det när dom förlorat en del, alla har sina dåliga dagar och man kan inte bara vinna på poker, du måste räkna med att förlora också.
Sen om det var ironi det du skrev är väl en annan sak, är bara allmänt trög då. 😉
Hur som helst..
Chris64 wrote: Spela poker på nätet känns allmänt oseriöst överhuvudtaget tycker ja. Lika dant med alla dessa spelmaskiner usch finns bättre sätt att "spendera" pengar på hehe.
Klart det finns bättre sätt att spendera pengarna på när du lirar oseriöst, då spelar du ju knappast för att vinna. Smart. 🙄
September 12, 2001
macrus wrote: Åh herregud, så du tror Expekt gjorde detta med mening för att han inte skulle få det han vunnit? Nä lägg av nu. Expekt är inte "riggat".
Men visst kan det vara irriterande när sånt händer och man drar förhastade slutsatser.Om man spelar på seriösa och stora sidor som Expekt så kan jag garantera att det inte är riggat eller liknande.
Dessutom är det ju inte av Expekt han spelar av pengarna utan några av deras användare, alltså andra pokerspelare.Visst känns det som att Expekt gjorde ett stort misstag att gå ut från primanätverket och köra sitt eget race. Inte fan är det riggat för det.
Oftast är det dom som inte kan spela poker eller liknande som tror det när dom förlorat en del, alla har sina dåliga dagar och man kan inte bara vinna på poker, du måste räkna med att förlora också.Sen om det var ironi det du skrev är väl en annan sak, är bara allmänt trög då. 😉
Hur som helst..
Jepp!
Det var en dos ironi i mitt inlägg. 😀
1 Guest(s)