Expekt suger!|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Expekt suger!
Bennos
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 256
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 17, 2005 - 10:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Om det är någon som spelar på expekt här så har ni nog märkt att expekts client suger nu. Jag brukar spela heads up och vann exakt 10$ samtidigt som den fastnade.

Någon annan som vill ta ut sina aggressioner på expekt?

whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
979361
November 17, 2005 - 10:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Satt och lirade lite gratis, så hängde sig clienten. :S
Tur att det var gratis.

Poontus
Member
Medlem
Forum Posts: 4585
979372
November 17, 2005 - 11:09 pm
sp_Permalink sp_Print

jag har hört om folk som har varit nära att vinna turneringar på Expekt och så har det skitit sig, men vad jag förstod så var det BBB's uppkoppling som hade en förmåga att skita sig för folk i dom fallen jag tänker på

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
979378
November 17, 2005 - 11:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Lirar man med pengar över internet får man räkna med sånt, tycker jag. Allt jag har att säga.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
979387
November 18, 2005 - 12:19 am
sp_Permalink sp_Print

Klassiker...

Lirar man på en pokersajt och det börjar gå bra med lite "flyt" så vips dyker det upp något som pajar allt.

Speciellt när det gäller Expekt och det är ju mindre bra. Oseriöst värre.
Men det är inte så ovanligt egentligen när allt dom vill ha är era pengar. 😉

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
979411
November 18, 2005 - 3:19 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Lirar man med pengar över internet får man räkna med sånt, tycker jag. Allt jag har att säga.

Gör sällan det på andra siter så jag håller inte med dig. PartyPoker har jag aldrig haft problem med, spelat där sen 2003.

Starscream
Member
Medlem
Forum Posts: 7750
979429
November 18, 2005 - 7:12 am
sp_Permalink sp_Print

Expekts pokerklient är bara skit sen dom bytte, så nu är det Parbet som gäller!

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
979446
November 18, 2005 - 8:19 am
sp_Permalink sp_Print

Jag föredrog klienten de hade innan, nu har dom bytt ner sig i mjukvara och det känns trist.

Chris64
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1051
979448
November 18, 2005 - 8:27 am
sp_Permalink sp_Print

Spela poker på nätet känns allmänt oseriöst överhuvudtaget tycker ja. Lika dant med alla dessa spelmaskiner usch finns bättre sätt att "spendera" pengar på hehe.

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
979470
November 18, 2005 - 10:14 am
sp_Permalink sp_Print

Chris64 wrote: Spela poker på nätet känns allmänt oseriöst överhuvudtaget tycker ja. Lika dant med alla dessa spelmaskiner usch finns bättre sätt att "spendera" pengar på hehe.

Spelar du oseriöst så är det ju klart det blir oseriöst. Det finns bättre investeringar än en bankroll, men få kräver så lite pengar och ger så pass bra och säker utdelning som poker.

macrus
Member
Medlem
Forum Posts: 7684
979504
November 18, 2005 - 11:47 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Lirar man med pengar över internet får man räkna med sånt, tycker jag. Allt jag har att säga.

Jasså, varför det?
Jag har aldrig haft några problem med att förlora pengar på detta sättet han verkar ha gjort.

skiroy wrote: Klassiker...

Lirar man på en pokersajt och det börjar gå bra med lite "flyt" så vips dyker det upp något som pajar allt.

Speciellt när det gäller Expekt och det är ju mindre bra. Oseriöst värre.
Men det är inte så ovanligt egentligen när allt dom vill ha är era pengar. 😉

Åh herregud, så du tror Expekt gjorde detta med mening för att han inte skulle få det han vunnit? Nä lägg av nu. Expekt är inte "riggat".
Men visst kan det vara irriterande när sånt händer och man drar förhastade slutsatser.

Om man spelar på seriösa och stora sidor som Expekt så kan jag garantera att det inte är riggat eller liknande.
Dessutom är det ju inte av Expekt han spelar av pengarna utan några av deras användare, alltså andra pokerspelare.

Visst känns det som att Expekt gjorde ett stort misstag att gå ut från primanätverket och köra sitt eget race. Inte fan är det riggat för det.
Oftast är det dom som inte kan spela poker eller liknande som tror det när dom förlorat en del, alla har sina dåliga dagar och man kan inte bara vinna på poker, du måste räkna med att förlora också.

Sen om det var ironi det du skrev är väl en annan sak, är bara allmänt trög då. 😉
Hur som helst..

Chris64 wrote: Spela poker på nätet känns allmänt oseriöst överhuvudtaget tycker ja. Lika dant med alla dessa spelmaskiner usch finns bättre sätt att "spendera" pengar på hehe.

Klart det finns bättre sätt att spendera pengarna på när du lirar oseriöst, då spelar du ju knappast för att vinna. Smart. 🙄

Sardaukar
Member
Medlem
Forum Posts: 4818
979516
November 18, 2005 - 12:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Osis 🙁

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
979531
November 18, 2005 - 12:47 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Åh herregud, så du tror Expekt gjorde detta med mening för att han inte skulle få det han vunnit? Nä lägg av nu. Expekt är inte "riggat".
Men visst kan det vara irriterande när sånt händer och man drar förhastade slutsatser.

Om man spelar på seriösa och stora sidor som Expekt så kan jag garantera att det inte är riggat eller liknande.
Dessutom är det ju inte av Expekt han spelar av pengarna utan några av deras användare, alltså andra pokerspelare.

Visst känns det som att Expekt gjorde ett stort misstag att gå ut från primanätverket och köra sitt eget race. Inte fan är det riggat för det.
Oftast är det dom som inte kan spela poker eller liknande som tror det när dom förlorat en del, alla har sina dåliga dagar och man kan inte bara vinna på poker, du måste räkna med att förlora också.

Sen om det var ironi det du skrev är väl en annan sak, är bara allmänt trög då. 😉
Hur som helst..

Jepp!
Det var en dos ironi i mitt inlägg. 😀

Sanca
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 308
979902
November 18, 2005 - 11:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Kan rekomendera Everestpokers klient som aldrig eller sällan krånglar.

Men alla som är medlem på detta forum borde ju redan veta att allt hänger sig för eller senare.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 160
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL