November 26, 2002
Jag sitter nu och stirrar misstänksamt på min Dell laptop framför mig.... 😮 ...och de 3 andra likadana i min fyrklöver här på jobbet.
November 27, 2003
Olycka mer än något annat. Att batterier "kan" explodera är knappas något nytt och eftersom det finns mänskliga element inblandade i monteringen av datorer så är det tvunget att ske något fel någon gång, men knappast att man behöver oroa sig över att ens dator ska explodera spontant.
Typiskt Inq att göra en höna av en fjäder.
//Andreas
February 17, 2004
Delph1 wrote: Olycka mer än något annat. Att batterier "kan" explodera är knappas något nytt och eftersom det finns mänskliga element inblandade i monteringen av datorer så är det tvunget att ske något fel någon gång, men knappast att man behöver oroa sig över att ens dator ska explodera spontant.
Typiskt Inq att göra en höna av en fjäder.//Andreas
hmm höna av en fjäder? För det första så ser det ut att vara en ordentlig explosion :D. För det andra vad hade hänt om det inte funnits folk i närheten och brännbart material nära datorn. Då hade byggnaden brunnit upp.
/Dani
November 27, 2003
Dani wrote: [quote=Delph1]Olycka mer än något annat. Att batterier "kan" explodera är knappas något nytt och eftersom det finns mänskliga element inblandade i monteringen av datorer så är det tvunget att ske något fel någon gång, men knappast att man behöver oroa sig över att ens dator ska explodera spontant.
Typiskt Inq att göra en höna av en fjäder.//Andreas
hmm höna av en fjäder? För det första så ser det ut att vara en ordentlig explosion :D. För det andra vad hade hänt om det inte funnits folk i närheten och brännbart material nära datorn. Då hade byggnaden brunnit upp.
/Dani
Ja men läs vad dom skriver 😉
//Andreas
1 Guest(s)