December 31, 2001
Pulchi wrote: [quote=Spinnjonte]Dom borde låsa in han och kasta bort nyckeln......han är ju helt sjuk i huvvet......
Eller vad säger ni? Eran personliga åsikt?
Håller med 🙂
Nån som tror att juryn blev mutad?
Varför skulle de behöva muta juryn när det inte fanns bevis som kunde fälla honom ?
May 29, 2001
Näe, det är för mycket som inte stämmer med den killen, ta bara en sådan sak som hans påstådda "biologiska" barn. Båda två är ju ljushyade och ljushåriga och trots det så envisas han med att säga att det är hans biologiska ungar...jävligt troligt, det strider mot allt som har med genetik att göra, ok en unge kanske men båda två??
Sen så pratar han och beteer sig som en liten unge...dvs han ser sig själv som ett litet barn, det är ett ganska klassikt drag hos sådana som utför övergrepp på barn.
Näe han är en väldigt sjuk människa som borde låsas in, och socialen borde definitivt ta hans ungar innan han gör dom illa, fast det kanske han redan gör?
August 7, 2001
squarepusher wrote: Näe, det är för mycket som inte stämmer med den killen, ta bara en sådan sak som hans påstådda "biologiska" barn. Båda två är ju ljushyade och ljushåriga och trots det så envisas han med att säga att det är hans biologiska ungar...jävligt troligt, det strider mot allt som har med genetik att göra, ok en unge kanske men båda två??
Sen så pratar han och beteer sig som en liten unge...dvs han ser sig själv som ett litet barn, det är ett ganska klassikt drag hos sådana som utför övergrepp på barn.
Näe han är en väldigt sjuk människa som borde låsas in, och socialen borde definitivt ta hans ungar innan han gör dom illa, fast det kanske han redan gör?
Debbie Rowes gener kanske var dominanta? 🙄
Jag tycker att det mesta pekade på att han var oskyldig.
Uttrycket "Wacko" är ju något media har skapat.
Jag tror att han har sjukdomen som gör han vit men han har ju också plastikopererat näsa, haka, kinder flera gånger. Blev som en sjukdom för han, han operade sig ett 10tal gånger på en 10års period.
Hans kropp ser ju normal ut och där är han vit också så jag tror iallafall att han har sjukdomen.
Såg någon läkare på teve säga det. :bgrin:
March 2, 2005
Jag tror inte micheal har direkt rört nån unge mer än att isåfall sova med en unge i samma rum.. men som i detta fallet så tror jag att dom var bara ute efter pengar för att det stod att dom var typiska "gold-diggers" 😛 ute efter hans pengar. Och han hade väl inte vart psykiskt knäckt om folk kallade honom pedofil om han verkligen är det.. han är oskyldig !
1 Guest(s)