*EXTRA!* *EXTRA!* Michael Jackson friad på alla åtalspunkter|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
*EXTRA!* *EXTRA!* Michael Jackson friad på alla åtalspunkter
Pulchi
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 150
sp_UserOfflineSmall Offline
907893
June 14, 2005 - 2:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Spinnjonte wrote: Dom borde låsa in han och kasta bort nyckeln......han är ju helt sjuk i huvvet......
Eller vad säger ni? Eran personliga åsikt?

Håller med 🙂

Nån som tror att juryn blev mutad?

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
907901
June 14, 2005 - 3:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Pulchi wrote: [quote=Spinnjonte]Dom borde låsa in han och kasta bort nyckeln......han är ju helt sjuk i huvvet......
Eller vad säger ni? Eran personliga åsikt?

Håller med 🙂

Nån som tror att juryn blev mutad?

Varför skulle de behöva muta juryn när det inte fanns bevis som kunde fälla honom ?

johan_lojan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 925
907924
June 14, 2005 - 4:32 pm
sp_Permalink sp_Print

macrus wrote: Han är oskyldig i mina ögon tills någon bevisar motsatsen.

Word. Jag gillar Micke!

//Billie Jean

squarepusher
Member
Medlem
Forum Posts: 2154
907969
June 14, 2005 - 6:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Näe, det är för mycket som inte stämmer med den killen, ta bara en sådan sak som hans påstådda "biologiska" barn. Båda två är ju ljushyade och ljushåriga och trots det så envisas han med att säga att det är hans biologiska ungar...jävligt troligt, det strider mot allt som har med genetik att göra, ok en unge kanske men båda två??
Sen så pratar han och beteer sig som en liten unge...dvs han ser sig själv som ett litet barn, det är ett ganska klassikt drag hos sådana som utför övergrepp på barn.
Näe han är en väldigt sjuk människa som borde låsas in, och socialen borde definitivt ta hans ungar innan han gör dom illa, fast det kanske han redan gör?

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
908231
June 15, 2005 - 4:29 pm
sp_Permalink sp_Print

squarepusher wrote: Näe, det är för mycket som inte stämmer med den killen, ta bara en sådan sak som hans påstådda "biologiska" barn. Båda två är ju ljushyade och ljushåriga och trots det så envisas han med att säga att det är hans biologiska ungar...jävligt troligt, det strider mot allt som har med genetik att göra, ok en unge kanske men båda två??
Sen så pratar han och beteer sig som en liten unge...dvs han ser sig själv som ett litet barn, det är ett ganska klassikt drag hos sådana som utför övergrepp på barn.
Näe han är en väldigt sjuk människa som borde låsas in, och socialen borde definitivt ta hans ungar innan han gör dom illa, fast det kanske han redan gör?

Debbie Rowes gener kanske var dominanta? 🙄

Jag tycker att det mesta pekade på att han var oskyldig.

Uttrycket "Wacko" är ju något media har skapat.
Jag tror att han har sjukdomen som gör han vit men han har ju också plastikopererat näsa, haka, kinder flera gånger. Blev som en sjukdom för han, han operade sig ett 10tal gånger på en 10års period.
Hans kropp ser ju normal ut och där är han vit också så jag tror iallafall att han har sjukdomen.
Såg någon läkare på teve säga det. :bgrin:

N1ko
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 910
908345
June 15, 2005 - 10:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag tror inte micheal har direkt rört nån unge mer än att isåfall sova med en unge i samma rum.. men som i detta fallet så tror jag att dom var bara ute efter pengar för att det stod att dom var typiska "gold-diggers" 😛 ute efter hans pengar. Och han hade väl inte vart psykiskt knäckt om folk kallade honom pedofil om han verkligen är det.. han är oskyldig !

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 236
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL