June 28, 2001
yeah, antingen tar dom en hyfsat snygg person som bara inte vet hur man ska visa sin skönhet och sminkar upp personen så blir alla (idioter) jätteförvånade, eller så tar dom bara nått miffo och sminkar upp och säjer till publiken att applodera som det vore Venus själv.
precis som på operah, ophrea uhm, hur hon nu stavar sitt namn- 🙄
August 20, 2001
Mind wrote: yeah, antingen tar dom en hyfsat snygg person som bara inte vet hur man ska visa sin skönhet och sminkar upp personen så blir alla (idioter) jätteförvånade, eller så tar dom bara nått miffo och sminkar upp och säjer till publiken att applodera som det vore Venus själv.
precis som på operah, ophrea uhm, hur hon nu stavar sitt namn- 🙄
De sminkar ju inte upp personen! De gör ju ett antal "skönhets"operationer ffs
June 28, 2001
vem sa att jag var intreserad ?
tänkte skicka in en intresse anmällan åt dig.
du är ju uppenbarligen shockad och avensjuk att ingen frågat dig.
ägd
(jag har mkt tråkit just nu)
jag skulle tycka det vore väldigt intresant att se detta program, med tanke på att dom gör dokusåpor så trendigt kan jag bara tänka mig vilka miffon som kommer att vara med i detta.
April 2, 2001
July 14, 2003
Mind wrote: jag skulle tycka det vore väldigt intresant att se detta program, med tanke på att dom gör dokusåpor så trendigt kan jag bara tänka mig vilka miffon som kommer att vara med i detta.
Om jag inte såg fel så handlar det om missbildade personer som ges en chans till ett "värdigt" liv, inte vanligt folk som vill bli snyggare...eller har jag blandat ihop dessa dokumentärer??
Har jag inte fel så kanske en ursäkt är befogad om ni inte tillåter lyteskomik här vill säga. =)
November 16, 2002
desdecado wrote: [quote=Mind]jag skulle tycka det vore väldigt intresant att se detta program, med tanke på att dom gör dokusåpor så trendigt kan jag bara tänka mig vilka miffon som kommer att vara med i detta.
Om jag inte såg fel så handlar det om missbildade personer som ges en chans till ett "värdigt" liv, inte vanligt folk som vill bli snyggare...eller har jag blandat ihop dessa dokumentärer??
Har jag inte fel så kanske en ursäkt är befogad om ni inte tillåter lyteskomik här vill säga. =)
Tja det är väl isf ännu värre, ge dem ett sk "värdigt liv" var det värsta jag hört dem är väl lika bra o lika mkt värda som du själv
1 Guest(s)