August 11, 2005
skiroy wrote: [quote=csm101][quote=Coore]
Hans far är finsk och hans mor är tyska.
Så han har inget med sverige att göra då med andra ord eller? *förvirrad
Jo på sätt och vis...Nicos far keke Rosberg är född i Stockholm.
Tackar! Visste väl att det fanns en koppling till sweden 😛
optimuz wrote:
Carolina är ju vrålsnygg! Shame on your, Swedish blonds med stora tits is teh shit! hahaJo det är sant, Rosberg låter lite svenskt, men många finnar har ju svenska namn så är väl inte så märkligt egentligen.
Och jo det är väl sant att det är bra att du tittar så du lär dig lite! Du kan ju göra en googlesökning på Keke Rosberg så hittar du nog lite bakgrundsinfo
Haha, vette fan hur snyggt det egentligen är med bimbos... lite söta brukar de väl vara med sina tomma blickar *fördom* hehe
Jag har andra saker att leta efter i första hand 😀 hehe nämligen en speciell bild som jag inte hittar igen :S Men därefter kanske jag ska spana in keke *på ett icke homosätt*
January 11, 2002
Argh jobbade natt så sov när det visades..
Men måste säga att det bådar ju VÄLDIGT gott när man har 4 olika stall i de 4 första positionerna.
Renault - Ferrari - McLaren - Honda om jag kommer ihåg rätt? Kan nog bli en riktigt rolig säsong... bättre än förra då det bara var Alonso / Raikkonen som gjorde upp.
February 12, 2003
[PITA wrote: Neo]Argh jobbade natt så sov när det visades..
Men måste säga att det bådar ju VÄLDIGT gott när man har 4 olika stall i de 4 första positionerna.
Renault - Ferrari - McLaren - Honda om jag kommer ihåg rätt? Kan nog bli en riktigt rolig säsong... bättre än förra då det bara var Alonso / Raikkonen som gjorde upp.
Det var mest McLaren som gjorde upp med sig själva förra året... Montoya körde som en kratta och McLaren/Ilmor fick inte saker att funka som de skulle, helt enkelt. De var något outstanding mot slutet, hade bilen bara hållt...
February 12, 2003
hawkie wrote: Raikonen körde ju också bra, men inget kan stjäla uppmärksamheten från Rosenberg. Totalt överlägsen på banan. Från 23:dje till 7:nde plats! Det är mycket mer än vinst i mina ögon, dessutom snabbaste varvet.
=DO
Now, för att jag är vän av ordning... Den förstnämnda killen heter Räikkönen. Den andra Rosberg. 😉
Rosberg var kickass annars, men om jag ska vara sån igen, så jobbade Räikkönen upp sig från 22:a till 3:e.
Å andra sidan var det Rosbergs debut och jag tyckte han var klart mest imponerande av alla, jag med.
September 5, 2001
Mean Machine wrote: [quote=hawkie]Raikonen körde ju också bra, men inget kan stjäla uppmärksamheten från Rosenberg. Totalt överlägsen på banan. Från 23:dje till 7:nde plats! Det är mycket mer än vinst i mina ögon, dessutom snabbaste varvet.
=DO
Now, för att jag är vän av ordning... Den förstnämnda killen heter Räikkönen. Den andra Rosberg. 😉
Rosberg var kickass annars, men om jag ska vara sån igen, så jobbade Räikkönen upp sig från 22:a till 3:e.
Å andra sidan var det Rosbergs debut och jag tyckte han var klart mest imponerande av alla, jag med.
Typ 3dje gången någonsin jag kollat på ett helt F1 race, men sure så kanske dom hette 😉
September 5, 2001
Håller faktiskt varken på stall eller förare, vill bara att alla tävlingar ska se ut som gårdagens gjorde.
Självklart vill man se Japanskt i topp, men tyvärr tvivlar jag starkt, då förarna ser lite tunna ut på pappret för jappanerna.
Vilka är det som kör för Honda och Toyota(kanske inte är så tunnt som jag tror?)
February 12, 2003
hawkie wrote: Håller faktiskt varken på stall eller förare, vill bara att alla tävlingar ska se ut som gårdagens gjorde.
Självklart vill man se Japanskt i topp, men tyvärr tvivlar jag starkt, då förarna ser lite tunna ut på pappret för jappanerna.
Vilka är det som kör för Honda och Toyota(kanske inte är så tunnt som jag tror?)
Honda = Jenson Button och Rubens Barrichello
Toyota = Ralf Schumacher och Jarno Trulli
Sen har vi allas favoritstall, Super Aguri (Japaner, ja) som har Yuji Ide och Takuma Sato som förare. 😉
August 7, 2001
Joni^ wrote: Måste säga att Williams lyckas mycket bättre utan BMW! Och Rosberg, vilken körning!
Sen kan vi ju alla konstatera att FERRARI IS BACK IN BUSINESS!
Dom misslyckades med sin bil förra säsongen. Dom dom sparade på krutet till den här säsongen.
Undrar om duellen Schumacher/Alonso kan bli lika klassisk som Mansell/Senna.
Det var ju taktiken som avgjorde på millimetern nu i helgen så jag hoppas det blir lika tight resten av loppen. 😀
Raikkonen Kör för hårt med bilen för att kunna vara tillräckligt stabil för att vinna hela mästerskapet även fast han är snabbast av alla i F1. Ändå så hejjar jag på han. 🙂
Button och Massa är där och utmanar med.
June 23, 2002
Mean Machine wrote: Studion var bland det lamaste jag sett. Men loppet var rätt intressant, synd bara att Massa inte lyckades klippa Alonso när han ändå var igång. Sen kunde Schumacher gott ha fått stå i depån lika länge som Massa.
Annars greppar jag inte hur Montoya lyckades köra som han gjorde, men Räikkönens uppkörning var skaplig. Allra ballast var ändå Rosberg, snabbaste varv i sin F1-debut. 🙂
Oj, kan bara instämma till 110%.
Läskigt att man kan hålla med Meanie så mycket. 🙄
EDIT: Har man anledning att vara orolig? :bgrin:
September 5, 2001
Det var ju Sato som hade semester i depån... 6gånger!
Button slutade 4:a vilket är jäkligt bra. Men sen är närmaste jappsare toyota på 14:nde plats. 15 och 16 lika så.
Super aguri gick det ju sådär bra för i gårdagens tävling iaf..ide ute, och sato +4 laps.
Nåja, håller tummarna för jappsarna 🙂
2 Guest(s)