February 12, 2003
Well, jag hoppas en snar död (om de nu inte kan räknas som döda redan) åt Ferrari, de jävla asen har kört med brake-steer och antispinn medan det var förbjudet, de gör ju inget annat än fuskar.
Eller vänta nu...
Om Ross Brawn skaffar sig ett par glasögon som är mindre än 8 cm tjocka ska jag ta tillbaka det jag säger nu.
October 31, 2003
skiroy wrote: [quote=Mouse]Han kommer aldrig ens att komma i närhetan av Senna!
Alain Prost är den särklassige F1 föraren.
Få förare är och var så pass smarta och kyliga under loppen.
Det finns en sida av ett fan som räknar om poäng och antal lopp. Detta visar att om reglerna varit samma hela tiden, så skulle Prost varit sjufaldig mästare och haft fler poäng än shumiiii. Jag har personligen inte kontrollerat siffrorna men han har ju rätt i sak att poängfördelningen givetvis gynnat shumiiii.
F1 var intressant när Ronnie Pettersson körde..
Är det ingen Svensk i topp så får det vara.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 31, 2003
skiroy wrote: [quote=ViU]Klart man tittade, lite halvt iaf. Var ovanligt bra race på slutet faktiskt, synd att FINLÄNDAREN tvingades bryta, gick så bra för honom.
Jo det var så sabla synd att Kimi fick bryta.
En jäkla otur han har dessvärre.
Chrysler/Daimler ska plocka ur dom sunkiga stuttgartmotorerna och lägga i en Detroitspis sen blir det nog hela lopp för Kimi(fan vilket barnsligt namn!)
1 Guest(s)