July 14, 2003
Använder själv "Basiron" en kräm som ja drar på ca 5 gånger i veckan, så det är nästan varje dag fast jag tar pause någon dag då och då för att huden blir lite för torr för min smak annars. Sen jag började använda det har ja kanske fått 1 finne och innan det fick jag nya hela tiden så det fungerar utmärkt för mig iaf! Bara man inte missar och låter det gå flera dagar för då kan det ploppa upp lite små finnar men så fort du sätter igång med "kuren" igen så försvinner dom...
September 26, 2005
Var ute mycket i solen, det torkar ut dom rackarna, sen har det lite med åldern att göra också, jag själv som snart har nått upp i den aktningsvärda åldern 29 år, får väll en ordentlig finne i ansiktet per 6 månader (sätter sig dock på andra konstiga ställen, ljumske, rygg osv.) tvätta av ansiktet ordentligt när du duschar, brukar ta schampoot själv och gnugga fejjan med, funkar bra... annars får man ju sin rengöring varannan dag iomed rakning, då är det ju ännu viktigare att vara ren i ansiktet annars kan man få fina reaktioner i ansiktet efter rakningen....
Lite Gayvibbar över denna tråden..
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Joni^ wrote: [quote=ilg@dd]Lite Gayvibbar över denna tråden..
🙄
Lite homofobivibbar över det inlägget 🙄
Ta reda på vad en fobi är, fundera sedan över hur stor sannolikheten är att en fullväxt karl skulle lida eller ens ha tendens till detta.
Vårda Svenska språket, häng inte bara på alla förvanskningar som PK hittar på. En fobi är en fobi, intet annat.
Vad PK "döpt" till homofobi, har inget med fobier att göra.
Jag ser ner på, betraktar som onaturligt/onormalt, blir f*rbannad när det hävdas att det skulle vara normalt. Jag är inte rädd av mej, definitivt inte för folk som i mina ögon är felnavlade individer.
Men de har, även dom ett existensberättigande liksom alla andra mäniskor..
Men nu gled vi ifrån topic en aning.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 14, 2006
January 7, 2006
Illg@dd: Det är skillnad på att vara homosexuell och bry sig om sitt utseende för att öka sin framgång hos gruppen människor som du gärna kallar "damerna" 😉
Gör jag rätt om jag har tänkt sola, låta bli godis(träna, dessutom! Är lite småförkyld nu, men man ska kunna se att jag inte har en sammanväxt magmuskel innan jag börjar skolan) samt tvätta med Clearasil så fort jag inte har något bättre för mig?
3 Guest(s)