August 2, 2001
Tjo
Jag har ett litet problem. Jag hade egentligen tänkt stanna hemma den här lördagen så till lunch käkade jag nånting som inehöll vitlök. Men nu blev det inte så utan jag ska med några polare till ett ställe på stan senare ikväll. Så hur kan jag bli av med vitlökslukten i andedräkten på bästa sätt? 🙂
January 5, 2002
skiroy wrote: Ät bajs själv eller se till att du skriver lite mer seriöst.
Men det är klart...det verkar som att du redan har ätit bajs .
Vad fan talar du om? Jag är fullkomligt seriös. Jag har faktiskt aldrig provat, men mycket talar för att vitlökslukt maskeras av bajs. Tuggummi maskerar definitivt vitlökslukt.
October 25, 2003
snyde wrote: [quote=skiroy]Ät bajs själv eller se till att du skriver lite mer seriöst.
Vad fan talar du om? Jag är fullkomligt seriös. Jag har faktiskt aldrig provat, men mycket talar för att vitlökslukt maskeras av bajs. Tuggummi maskerar definitivt vitlökslukt.
Kan vi få bort den här snubben snart om han inte skärper sig?
Jag tror att de flesta börjar tröttna...
September 12, 2001
snyde wrote: [quote=skiroy]Ät bajs själv eller se till att du skriver lite mer seriöst.
Speciellt seriös var du verkligen inte .
August 25, 2001
I vilket fall som hellst duscha innan du går ut då man även svettas vitlökslukt. Mest i armhålorna där svettkörtlarna släpper ut extra mycket proteiner mm, men även på andra ställen på kroppen svettas man vitlök. Så borsta tänderna duscha och ta med dig typ extra som du kan tugga några sekunder innan du går fram till någon för att stöta lite 😉 mina tips!
January 5, 2002
Tindy wrote: Kan vi få bort den här snubben snart om han inte skärper sig?Jag tror att de flesta börjar tröttna...
Har du mens, eller? Jag skriver ett inlägg om bajs, och du går upp i taket. Vad är det med dig? Ska vi ta det via PM kanske, så vi slipper OT:a ner tråden.
2 Guest(s)