August 2, 2001
gege wrote: I vilket fall som hellst duscha innan du går ut då man även svettas vitlökslukt. Mest i armhålorna där svettkörtlarna släpper ut extra mycket proteiner mm, men även på andra ställen på kroppen svettas man vitlök. Så borsta tänderna duscha och ta med dig typ extra som du kan tugga några sekunder innan du går fram till någon för att stöta lite 😉 mina tips!
Har gjort det nu. Jag tror det fungerar ganska bra.
Tack för alla tipsen!
Btw, ingen annan från Uppsala-området som ska nånstans ikväll? Och isåfall var?
October 31, 2003
ruf an wrote: [quote=MoparPower]persilja tror jag
MoparPower.
Han påminner ju om Carlito, och då ingår ju även vitlöksdoft i paketet så varför maskera den? :bgrin:
Det enda Carlito luktar är äpple http://www.wwe.com/superstars/smackdown/carlito_caribbean_cool/profile.jsp 😛
June 23, 2002
nXsty wrote: Bajs, tuggummi, halstabletter mm. är nog inte så gott att blanda med öl.
Men jag ska käka en banan och röka mycket cigaretter, och hoppas på det bästa! 🙂
Man luktar ju helvete i munnen efter cigg, hellre vitlöksdoft då än äckligt jävla ciggdoft, blä urk.
June 28, 2001
gege wrote: I vilket fall som hellst duscha innan du går ut då man även svettas vitlökslukt. Mest i armhålorna där svettkörtlarna släpper ut extra mycket proteiner mm, men även på andra ställen på kroppen svettas man vitlök. Så borsta tänderna duscha och ta med dig typ extra som du kan tugga några sekunder innan du går fram till någon för att stöta lite 😉 mina tips!
No way ?!
menar du att lukten kan färdas igenom magen och tarmsystemet hela vägen ut till svettköttlarna ? låter lite för extremt.
Btw, om du ställer dig framför spegeln och räcker ut tungan så ser du nått vitt gojs långt in på tungan, skrapa bort det.
väldigt mkt andedräkt beror på det böset, äter man så sväljer man endel av detdär men det är smidigare att skrapa bort med nageln eller tandborsten om man inte är hungrig.
finns även tungskrapor att köpa.
Billig whiskey tar bort de flesta dofterna..
Sitter och trattar i mej Queen Margot, och här luktar ingenting längre..
Skål..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 19, 2003
Death On Wings wrote: Mind: Det som gege skriver om att man kan svettas ut det stämmer faktiskgt 🙂
Hadde en gubbe på jobbet som alltid åt någon slags vitlöksalami och han stankt verkligen sånt när han började utföra kroppsarbete. Gick ju inte att va i samma rum ens.
Finns vissa mediciner som ger samma resultat. Man stinker ordentligt
1 Guest(s)