July 27, 2002
stormaz wrote: [quote=GoggeL]headbanga fast åt sidan. Precis när du har huvvet längst ner i rörelsen, så drar du det snabbt uppåt igen. Funkar med min skalle iaf 🙂
Har gjort sånna ca 1000 gånger typ.... Nej ska dricka mig full, för igår när jag va full kände jag inget 🙂
haha 🙂
June 28, 2001
erick wrote: [quote=Catstyle][quote=Mind]tjöta med en svennebrud i spanien vars killkompis hadde fått lock i örat och blev inte av med det, han gick till läkarn, sen minns jag inte mer.
Ännu en träffsäker analys från Mind.
Klockrent.
jo det känns som jag överträffa mig själv där =)
August 25, 2001
Catstyle wrote: [quote=Mind]tjöta med en svennebrud i spanien vars killkompis hadde fått lock i örat och blev inte av med det, han gick till läkarn, sen minns jag inte mer.
hahahaha
tyvärr har jag inget tips..jag tror jag haft en vaxpropp i ett halvår nu, men jag är inte säker för jag kommer inte ihåg hur det känns när man inte har det..om jag nu har det :bgrin:
May 23, 2001
Linuz wrote: [quote=Catstyle][quote=Mind]tjöta med en svennebrud i spanien vars killkompis hadde fått lock i örat och blev inte av med det, han gick till läkarn, sen minns jag inte mer.
hahahaha
tyvärr har jag inget tips..jag tror jag haft en vaxpropp i ett halvår nu, men jag är inte säker för jag kommer inte ihåg hur det känns när man inte har det..om jag nu har det :bgrin:
Min är ju borta nu, de spolade örat på mig. Var skitskönt och jävlar va bra man hörde sen 🙂
May 12, 2002
Linuz wrote: [quote=Catstyle][quote=Mind]tjöta med en svennebrud i spanien vars killkompis hadde fått lock i örat och blev inte av med det, han gick till läkarn, sen minns jag inte mer.
hahahaha
seriöst? varför går du bara inte till doktorn och spolar? det går ju på några minuter!
2 Guest(s)