February 4, 2003
optimuz wrote: Eller så kan du ju börja med clearasil igen eller något lite seriösare som finns på apoteket 🙂 Bara fråga dom där, dom vet en hel del!
Just det att det känns onödigt att gå på medel som jag inte behöver.
Har alltid tidigare räckt för mig att skölja mig med vatten i princip, har aldrig haft problem med finnar. Kanske 10 st i mitt liv.
Men sen för ett tag sen så fick jag LITE, en samling på ett ställe. Tänkte fixa det med Cleasil. Men inte tänkte jag fortsätta med det hela livet. Dock hade huden liksom vant sig och jag fick en massa nu som tack för det när jag slutade.
Detta är inget jag vill fortsätta med.
Därför ska jag nu prova att rengöra med vanligt vatten och sen typ någon kräm då och då.
October 28, 2002
Raknar till 7 olika hudvards produkter och 3 for haret i badrummet ;). Kor spa / shower tanning varannan vecka och lagger otroligt mycket tid pa att handla ratt outfit ;).
Finns knappast nagot negativt med att vilja se bra ut sa lange man ar saker i sin manlighet anda.
davidhellmyrs: Du borde testa skaffa en komplett serie hudvardsprodukter, clearasil ar oftast alldeles for starkt och gor inte sa mkt mer an att irritera och torka ut huden. Loreal, Nivea, Hugo Boss mfl har hudvardsserier for man du kan spana in.
February 22, 2003
davidhellmyrs wrote: Tänkte faktiskt att det kunde vara nått sånt BelGarath.
Duschar ganska mycket och det torkar väl ut huden också?Måste det vara ansiktskräm eller funkar typ vilken kräm som helst?
Om du har väldigt fet hy så ska du välja en fettfri ansiktslotion, om du har normal hy som inte blir så fet och glansig så kan du köpa en normal ansiktslotion
Jag använder denna http://www.fixingroom.se/fixin.....38;st=null
dyr som ett as men den är sååååå skön att ha på 🙂
PS: KÖP ALDRIG HUDPRODUKTER PÅ ICA MAXI ELLER DYLIKT (clearasil och sån dynga)
Satsa på lite dyrare märken och känn skillnaden
October 28, 2002
Ett annat tips ar att tjacka tjejprylar, manga ganger ar specifika tjejprodukter som faktiskt ar bra mycket billigare. Detta kan galla basic saker som scrub etc. Det enda som skiljer ar parfymen...
Nivea och Loreals serier ska val finnas pa ICA? Allt dar ar absolut inte dynga. Visst fan finns det battre grejjer, men sa mycket battre att det motiverar priset alla ganger ar det INTE. Beror helt och hallet pa din planbok och vad du vill lagga pa att se bra ut.
October 25, 2003
Hauk wrote: Nivea och Loreals serier ska val finnas pa ICA? Allt dar ar absolut inte dynga. Visst fan finns det battre grejjer, men sa mycket battre att det motiverar priset alla ganger ar det INTE. Beror helt och hallet pa din planbok och vad du vill lagga pa att se bra ut.
Nivea duger alldeles utmärkt, använder deras oparfymerade rakbalsam och det är faktiskt riktigt bra (Även om jag egentligen föredrar just rakbalsam med aloe vera)
1 Guest(s)