July 11, 2002
Såg nyss "Astronauterna" på Tv3.. fy på dem :arg:, hur kan man skapa ett så dåligt program med 0% handling till Rymden... De har inte ens fixat en raket skjuta upp personen som vinner, och den personen som vinner "rymdresan" får vara i viktlöshet (rymden som dom säger) i 15-20, oh yeah a real proffesional astronaut.
Och vad i helvette har dom för nytta av deras träning när de ska vara uppe i rymden i ett par minuter :bgrin:
aja, har man 200 miljoner kronor inne på kontot så kan man ringer Ryska rymdprogrammet så fixar de en rymdresa upp till "Kosmos" i en kvalitets rymdraket som inte brinner upp som NASA'S 8), aja respect för Denis TITO som gjorde det !
USCH håller mig hellre till SVT nu när man betalar 4.5 kr för deras kvalitetsprogram ... :blink:
July 11, 2002
Bluff läs på: http://www.aftonbladet.se/vss/.....55,00.html..
Det var bättre för när SVT hade monopol och när Comandore64 fanns 😛
January 30, 2002
Tv3 brukar ju kännas rätt så budgett när de skall göra ngt. HAr lovat mig själv att inte titta på nämnda serie... För övrigt lovade jag att inte titta på Big Brother heller men jag var lite svag i början och halkade dit. Har dock tagit mig ur det träsket nu 😀 .
Hade faktiskt som förslag här hemma (till sambon) att vi inte skulle kolla på tv en hel vecka men tyvärr gick det inte igenom... Hon började dessutom komma med motkrav gällande Internet så då gick det ju inte...
December 25, 2000
stormaz wrote: hmmm var det inte tänkt att de skulle åka upp i jyyyyyyyymden men sen så kraschade ju den där rymdfärjan och då bajsade sig allt? Eller har jag fått det om bakfoten?
Det har nog aldrig varit tänkt att dom skulle åka med amerikanerna/ryssarna till rymden "på riktigt" utan jag misstänkte från början att det dom skulle vinna var en biljett till en resa senare. Danska TV2 har ordnat en liknande tävling där vinnaren fick en biljett till en planerad rymdresa.
January 30, 2002
ViU wrote: [quote=stormaz]hmmm var det inte tänkt att de skulle åka upp i jyyyyyyyymden men sen så kraschade ju den där rymdfärjan och då bajsade sig allt? Eller har jag fått det om bakfoten?
Det har nog aldrig varit tänkt att dom skulle åka med amerikanerna/ryssarna till rymden "på riktigt" utan jag misstänkte från början att det dom skulle vinna var en biljett till en resa senare. Danska TV2 har ordnat en liknande tävling där vinnaren fick en biljett till en planerad rymdresa.
Tror det är så att de vinner biljett med ett privat företag som skall bygga sin egen farkost. Dessvärre (thihi) har de inte byggt ngn farkost ännu och kommer kanske inte ens att göra det... I så fall kommer vinnaren att få ngt annat pris. Typ jordenruntresa eller ngt.
1 Guest(s)