February 12, 2003
Contiz wrote: Så enligt er logik, skulle exempelvis en fotbollsspelare inte få titta på fotbollsmatcher på YouTube eller vad? :scratch:
Vad jag menar är att steget från att stå och tråna över nakna svettiga män med muskler till nakna svettiga män med muskler som är homosexuellt lagda inte är speciellt stort. 😉
November 1, 2006
Mean Machine wrote: Vad jag menar är att steget från att stå och tråna över nakna svettiga män med muskler till nakna svettiga män med muskler som är homosexuellt lagda inte är speciellt stort. 😉
Nu är det kanske inte direkt de "nakna svettiga männen" man trånare efter, snarare en inblick i hur dessa tränar, för att själv få inspiration till sin egen träning.
Men visst, var och en får ha sina orsaker till att titta på "nakna svettiga män", det är jag helt "cool" med. 🙄
🙄
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)