January 13, 2004
October 16, 2003
abishai wrote: [quote=HELIX]Family Guy är lite nytt, Simpsons är jäkligt kul men så gammalt. Southpark är inte alls vad det en gång var..
South Park tycker jag bara blir bättre och bättre.
Simpsons eller Family Guy - Family Guy lätt.
det känns som att de har blivit stämda och inte får köra några mer bisarra och sjuka skämt som gjorde den serien unik :/
May 10, 2002
Bogus^ wrote: [quote=abishai][quote=HELIX]Family Guy är lite nytt, Simpsons är jäkligt kul men så gammalt. Southpark är inte alls vad det en gång var..
South Park tycker jag bara blir bättre och bättre.
Simpsons eller Family Guy - Family Guy lätt.
det känns som att de har blivit stämda och inte får köra några mer bisarra och sjuka skämt som gjorde den serien unik :/
Dom har ju drivit friskt med scientologi, alkolister och mexikanare i dom senaste avsnitten. Det är ju inte lika mycket kiss och bajs, mer satir.
October 16, 2003
abishai wrote: Dom har ju drivit friskt med scientologi, alkolister och mexikanare i dom senaste avsnitten. Det är ju inte lika mycket kiss och bajs, mer satir.
nja, inte så mycket kiss och bajs kanske, men sjuka saker, som när de lekte samurajer och nån (tror det var kenny) kastade en kaststjärna i nåns öga, så de var tvungna att gå till vererinären för att han skulle få hjälp 🙂
September 28, 2003
Futurama > American dad > Simpsons > Family guy > South Park
Futurama är överlägset bäst, jag älskar den serien och har sett alla avsnitt, de är lika roliga varje gång.
American Dad är nytt, kanske därför jag tycker det är så jäkla roligt ibland.
Simpsons har förlorat sin glans men är fortfarande kul som fan ibland.
Family guy är ungefär som Simpsons om man räknar rolighet, men som sagt Family guy är mkt ojämnare.
Southpark har aldrig varit bättre än Simpsons enligt mej, kan vara kul ibland men oftast känns det bara för uselt.
December 18, 2005
July 18, 2003
Marcan- wrote: Ja Family Guy tar ju Simpsons vilken dag som helst. Simpsons är så överskattat och har blivit så uttjatat.
instämmer
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)