December 18, 2001
March 5, 2002
Underbar serie 😀
Stewie (his voice getting progressively higher): Oh I know it hurts now Brian, but look at the bright side: you have some new material for that novel you've been writing. You know...the novel you've been workin' on? You know the the one, uh, you've been workin on for three years? You know the novel. Got somethin' new to write about now. You know? Maybe a, maybe a main character gets into a relationship and suffers a little heartbreak? Somethin' like what... what you've just been through? Draw from real life experience? Little, little heartbreak? You know? Work it into the story? Make the characters a little more three dimensional? Little, uh, richer experience for the reader? Make those second hundred pages really keep the reader guessing what's going to happen? Some twists and turns? A little epilogue? Everybody learns that the hero's journey isn't always a happy one? (Voice returns to normal.) Oh, I look forward to reading it.
SÅ BRA 😀
:)R
October 18, 2002
Har dvd-boxen, så jäkla bra är den.
Och om du gillar den, så tycker jag att du ska försöaka fåtag på "American Dad".
Samma skapare.
I princip samma sak som Famely guy, fast nu är pappan C.I.A agent, sonen en liten nörd, dottern i väll sig ganska lik. Och så har dom en Alien hemma.
Plus en kåt guldfisk som igentligen är en tysk backhoppare. 😀
Du hör ju, kan inte bli bätre 😛
May 19, 2003
Fackamato wrote: Underbar serie 😀
Stewie (his voice getting progressively higher): Oh I know it hurts now Brian, but look at the bright side: you have some new material for that novel you've been writing. You know...the novel you've been workin' on? You know the the one, uh, you've been workin on for three years? You know the novel. Got somethin' new to write about now. You know? Maybe a, maybe a main character gets into a relationship and suffers a little heartbreak? Somethin' like what... what you've just been through? Draw from real life experience? Little, little heartbreak? You know? Work it into the story? Make the characters a little more three dimensional? Little, uh, richer experience for the reader? Make those second hundred pages really keep the reader guessing what's going to happen? Some twists and turns? A little epilogue? Everybody learns that the hero's journey isn't always a happy one? (Voice returns to normal.) Oh, I look forward to reading it.
SÅ BRA 😀
:)R
Haha, du anar inte hur jag dog av skratt när jag såg det avsnittet 😀
January 13, 2004
August 8, 2003
Filmen var riktigt tråk-dålig, men det var samma sak med South Park-filmen, avsnitten var av helt annan kvalité.
Senaste säsongen av Family Guy har fått ett rejält lyftt från tidigare tycker jag, så tycker man de tidigare avsnitten hade lite halvstel humor så tycker jag man ska titta på senaste säsongen! 🙂 Bra att det är lite mindre Stevie (riktigt trist karaktär faktiskt). Avsnittet där Peter blir kvalificerad som utvecklingsstörd genom ett IQ-test kan man se hur många ggr som helst 🙂
August 22, 2001
.doedels wrote: Fett seg du är 😉
Hmm... Varför känner jag mig inte förolämpad? 🙄
Har bara sett två avsnitt. Tyckte det var kul när ungen (Stewie?) blev tvättad i diskhon samt det när pappan hade gått nån kvinnokurs och blivit feminin (såg bara sista halvan). Ungens min när han får suga på bröstvårtan är rätt skön.
November 27, 2003
Vaniljflickan wrote: [quote=.doedels]Fett seg du är 😉
Hmm... Varför känner jag mig inte förolämpad? 🙄
Har bara sett två avsnitt. Tyckte det var kul när ungen (Stewie?) blev tvättad i diskhon samt det när pappan hade gått nån kvinnokurs och blivit feminin (såg bara sista halvan). Ungens min när han får suga på bröstvårtan var rätt skön.
---> :cy:
😉
//Andreas
May 10, 2002
Vaniljflickan wrote: Jag har just upptäckt denna underbart roliga serie. Ungen får mig att gråta av skratt. Finns det fler eller är det bara jag????
Just sett igenom från avsnitt ett till det senaste som sändes i staterna, för.. jag vet inte, jag har tappat räkningen under åren. Men jag skrattar lika mycket för det 😎
2 Guest(s)