May 10, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=.doedels]Fett seg du är 😉
Hmm... Varför känner jag mig inte förolämpad? 🙄
Har bara sett två avsnitt. Tyckte det var kul när ungen (Stewie?) blev tvättad i diskhon samt det när pappan hade gått nån kvinnokurs och blivit feminin (såg bara sista halvan). Ungens min när han får suga på bröstvårtan är rätt skön.
Ett av mina favorit avsnitt faktiskt
January 20, 2003
Öwall wrote: det bästa avsnittet (av de första tre säsongerna vill säga) är lätt road to europe.
eller brian goes to hollywood.jag älskar den serien, har också boxen.
Emmission Impossible är fetast tycker jag, där de driver med massa sköna grejer, samt att Stewie träffar en likartad...
June 28, 2001
Öwall wrote: [quote=Mind]Döden är kung i serien.
Men jag har sett ett kort fristående avsnitt när döden från serien är på stranden, fruktansvärt bra klipp.
Någon som har en aning om vad den kan heta ?
death lives, säsong tre, avsnitt sex
Det kommer nog inte hända många gånger i mitt liv att jag säger detta till en kille men, Du är min ängel, iaf idag.
September 5, 2001
Family Guy är bra, men inte i närheten av South Park som är så överlägset bäst allt. Dock gillar jag:
You know whos brave? Gandhi?
"...and the black ppl are always like "hey bitch" and we indians we do not call our women in such a way"
Bästa i Family Guy Enligt mig.
July 18, 2003
Family Guy och Futurama rockar!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
August 15, 2005
Jag garvade så mycket när jag kollade på något avsnitt (kommer inte ihåg vilket) men det började med att de var i en affär och så gick det runt kidnappare som försökte ta barn och en mamma han snabbt kolla på en kidnappare så han inte kunde ta barnet och så sa mamman: Ahh.... Du var riktigt nära dära! =) - Ja, det var jag 😛 I'm gonna getch him! - I'm sure you will 😛
2 Guest(s)