June 28, 2001
och denna gången är det Jag som fyller år.
nu blir det massa komplikationer oxå, Jag måste bestämma saker.
vilken mat vi ska käka, en billig present till mig själv osv.
+ att jag måste fortsätta att städa rummet som jag städade nästan färdigt för att få en skärm som jag dock aldrig fick.
hur har ni firat era födelsedagar med familjen ?
vad ska man käka ?
vad svarar man på när folk frågar den evigt ständiga frågan, Hur känns det att vara 20 ? :2:
för era ungars skull, gör inte frugan på smällen under jultiderna.
November 26, 2002
Mind wrote: och denna gången är det Jag som fyller år.
nu blir det massa komplikationer oxå, Jag måste bestämma saker.
vilken mat vi ska käka, en billig present till mig själv osv.
+ att jag måste fortsätta att städa rummet som jag städade nästan färdigt för att få en skärm som jag dock aldrig fick.hur har ni firat era födelsedagar med familjen ?
vad ska man käka ?
vad svarar man på när folk frågar den evigt ständiga frågan, Hur känns det att vara 20 ? :2:för era ungars skull, gör inte frugan på smällen under jultiderna.
mat - smörgåstårta
och de som frågar hur det känns att vara tjugo brukar väl vara äldre än så..
svaret blir helt enkelt: "Det var väl för helvete inte SÅ länge sen du var 20 eller??"
hmm, städa rum vet jag inte hur man gör däremot..
August 21, 2001
Beex wrote: Säg att du vill åka till Max och äta! Där gör de godast hamburgare!
ahhahahahahahahaha!!! Max? med deras forna östtysklandsbetjäning?
Räliga dyra hamburgare, förvirrad personal - som jobbar där för att McD inte ville ha dem -
När fy fasiken för de där norrländska tokarna!
August 21, 2001
önska mat.. hmm..
om jag hade valt idag, så hade jag nog valt en helstekt, vitlöks och örtmarinerad oxfile..
Till detta gratinerade, urgröpta, bakpotatis som man fyllt med en blandning av potatis, ost, lök, kryddor..
Såsen hade givetvis varit en vinsås som smaksatts med massor av balsamvinäger, svarta oliver, lök och andra gottigheter.
Efterrätten blir såklart friterad camembert med hjortronsylt.
Förätten glömde jag.. hmm.. kanske ett par vitlökssniglar med lätt rostat vitt bröd..
Nästan så man längtar tills man fyller år..
1 Guest(s)