January 6, 2003
Så jävla ful jag är men vem fan bryr sig. Haft så jävla kul. dela på 4 helrör, 4 champagne och 6 smirnoff ice. Hade så jävla roligt, hade en rolig lek, ta en isbit runt bordet med hjälp av munnen så jag fick hånga den jag älskar (och några andra). 😀
Blev dock ingen efterfest men det gör inte så mycket, har ändå varit den bästa kvällen i mitt liv. Men imorgon så ska jag festa så det rycker om det och då ska det fan bli efterfest. 😀
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
November 8, 2002
The Dragon wrote: jag fick hånga den jag älskar (och några andra). 😀
hmmmmm......... brukar du inte få hångla med den du älskar eller älskar du nån "i smyg" 😀
btw, jäkla skönt att inte va moderator längre å kunna skriva en massa fylletrådar utan att bli av me jobbet inte sant 😛
October 14, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=The Dragon] jag fick hånga den jag älskar (och några andra). 😀
hmmmmm......... brukar du inte få hångla med den du älskar eller älskar du nån "i smyg" 😀
btw, jäkla skönt att inte va moderator längre å kunna skriva en massa fylletrådar utan att bli av me jobbet inte sant 😛
Dragon finns fortfarande kvar juh.. den gamla moderatorn asså,, detta är THE dragon :p
January 6, 2003
XaMMi wrote: Låter skoj. "hånga"? Hänga menar du väl. =P
Du är ganska packad va?
Va de då nu är jag nästan nyckter. Tror jag fick i mig en 2-4 dl vodka. Plus ett glas champagne och 2 flaskor smirnof ICE de va jävligt goda alltså. Jag har typ alldrig druckigt så mycket i hela mitt liv. Fyllde typ 18 för en vecka sen se inlägget "Misslyckad födelsedag" som visserligen spårat ut en del nu. Och jag menar hångla och inget annat.
Och "Blue_Moon_" så är personen som jag älskar tillsammans med min bästa kompis därför är det nått specielt med det. 😀
Och "ozio" du slog huvet på spiken de va jag men de dagarna är förbi. Nu är livet fan så mycket bättre. 😀
Den som inte förstod leken så är det så här. Man sitter runt ett bord. Sen tar en person vid bordet upp en isbit i munnen sen ska den ge isbiten till nästa person med munnen alltså man "hånglar" samtidigt som man skickar över isbiten och så går den runt tills dem smällt bort eller någon misslyckas. Skit rolig lek specielt när den spårar ur och nån börjar skicka en isbit åt motsatt håll eller skickar iväg massor (typ 5-6 st) samtidigt. 😀
Ska snart ut och festa igen om en sisådär 2-3 timmar och då ska jag fan ha ännu roligare. 😀
Och "DraGon" så tror jag att vi blivit ihopblandade förut så detta är inte första gången det händer.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 6, 2003
Lurifax wrote: F to the J to the O to the R to the T to the I to the S
Fjortis kan du fan va själv.
Mind wrote: uhm, hur skoj kan det vara o hångla med massa andra som i sin tur hånglar med andra ?
måste ju bli en faslig blandning.
Var som sagt på fyllan och då tycker man att allt är roligt. Så du kanske har rätt eller inte, vem vet.
Livet gör så många vändnigar hela tiden. För nu sitter jag här igen alldeles själv medans kompisarna är på Snäck och festar, hade inte pengar till inträdet.
January 6, 2003
Lurifax wrote: Stabilt...
vad har jag gjort för att uppfylla den ärofyllda titeln fjortis?
Ja vad kan det vara. Du bara kallade mig det nyligen. Kanske inte direkt men däremot indirekt om man tar ditt tidigare inlägg så läser man bara de stora bokstäverna så blir det F...J...O...R...T...I...S.
January 6, 2003
Öwall wrote: [quote=XaMMi]Isbitsleken kanske är mindre skoj om två killar råkar sitta bredvid varandra. =?
nejdå!
eller, kanske lite mindre skoj om du är en av dem..
Visst men det råkade vara så att det inte var några killar som satt bredvid varan utan det ar minst en tjej emellan varje kille ibland var det fler. Det var t.ex. två tjejer på vardera sida om mig. 😀
rob08 wrote: [quote=Lurifax]F to the J to the O to the R to the T to the I to the S
haha. den var ju bra ju. klockren
Orkar int ens bry mig om att göra ett mot attack. Tycker det bara är patetiskt. 🙄
1 Guest(s)