October 27, 2002
PaiN wrote: The Dragon, jag tycker iaf att du är jätte häftig. Du sitter och skryter med att vara full och sedan kalla andra för fjortisar.
Det är precis det här jag menar med mitt första inlägg... du söker respekt genom att skryta hur ful(l) (som du skriver) du är etc... det är extremt mkt fjortis...
January 6, 2003
PaiN wrote: The Dragon, jag tycker iaf att du är jätte häftig. Du sitter och skryter med att vara full och sedan kalla andra för fjortisar.
Visst är jag
Darth Oski wrote: den där leken låter nästan som en dag i skolan =)
Skulle inte tro det. Vilken skola går du på (upphetsad)
BelGarath wrote: jag säger som Dr. Alban: Men hallå västa fjotisen...stabilt som fan
Dr. Alban är ute. Men själv verkar han inte fatta det, såg hans nya video på ZTV idag, f*n va patetisk den är (snygga brudar visserligen men men).
Lurifax wrote: [quote=PaiN]The Dragon, jag tycker iaf att du är jätte häftig. Du sitter och skryter med att vara full och sedan kalla andra för fjortisar.
Det är precis det här jag menar med mitt första inlägg... du söker respekt genom att skryta hur ful(l) (som du skriver) du är etc... det är extremt mkt fjortis...
Va f*n vet du om det, jag kanske inte tycker det är fjortis så då är det inte det . Och angående felstavningen så hade jag som sagt typ 3 promille eller nått sånt så det är väll bara naturligt att det är lite stavfel då.
kottetrance wrote: ännu ett perfekt inlägg i seriös anda.. i NH forumet
Som sagt ett perfect inlägg.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 6, 2003
sPaZz wrote: [quote=PaiN]The Dragon, jag tycker iaf att du är jätte häftig. Du sitter och skryter med att vara full och sedan kalla andra för fjortisar.
håller med. uj uj uj vad häftigt!!
Jag blir nästan smickarad av all denna upmärksamheten
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
2 Guest(s)