December 15, 2004
Här i Lansdkrona är allt uppochned utläningarna "äger" stan (tror dom) dom gör vad fan dom vill ..INGA konsikvenser dom går i ett gäng som heter G.A.T.U = Gangsta Albainia Trop Unit .. lixom vad fan e det en ANTI svensk förening typ ! kommer dom fram till min polare bara för han ahr en 3 kronor keps "Eyy vill du slås va?" och sparkar han i magen slår han i huvet skrattar och går ! det var en sån nightcup vi va på så var det ett svenskt gäng G.A.T.U ville bråka med men då sa det svenska gänget nej endast 1 mot 1 mend et banga dom för för då ahde dom losat fet mkt .. men istället tog dom 1 i gänget när han var ensam sparka han mellan benen slog han i huvet så käken gick ur led ! dom var 7 på 1 kille feg t eller vad? 1 kille som inte ville flytta sig från SIN plats hade dom väntat där ute tills han kom ut sen kommer dom 25 !!!!!! personer och sparkar han i rygen så han trillar till marken sparkar han i huvet när han ligger ner dom stod lixom i en ring runt han och bara sparka och sparka ! helt jävla blodig i hela fejset ! i landskrona vågar man knappt vara ute efter 4 på dagen när mörkret har kommit .. dom är så fega att dom ska gå på minst dubbelt så många än han som dom ska spöa upp... dom är alla kända av polisen för misshandel olaga vapen inehav rån stöld med mera ! varför inte göra nått åt det då? vem bryr sig om att dom är 15-18 år? skicka ut dom ur landet eller till fängelse ! O.B.S : JAG VET ATT DET FINNS MÅNGA SNÄLLA INVANDRARE VILL INTE DRA ALLA ÖVER EN KANT ! HAR INVANDRAR KOMPISAR SÅ VAR SNÄLLA ATT INTE KALLA MIG RACIST !
Sådär ja, känns det bättre nu??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 29, 2003
hmm.. my old father once said :
"När jag va ung, så började mer o mer invandrare(isynnerhet albaner , araber) flytta in till rosengård. så kom de oftast i gruppper o ville slåss. du ska slå den som ser ut o va ledare för då drar d andra"
sen heter d väl att dra alla över en kam?
September 12, 2001
Ett riktigt härligt första inlägg i forumet må jag säga . 🙄
Att trådskaparen absolut inte är rasist kan diskuteras eller att inlägget hade kunnat skrivas flera smulor snyggare ska vi bara inte tala om.
Men det kan vi ta en annan gång när känslorna lägger sig.
Ett jobbigare inlägg att läsa var det ett bra tag sedan man såg i forumet dock.
Övrig motivering behövs inte läggas till .
*tråd låst i förebyggande syfte*
1 Guest(s)