June 28, 2001
just nu befinner jag mig i en tid då alla jag känner ska fylla 20.
jäkla oansvarigt av folks föräldrar att pöka vid juletid 😡
känner till minst 10 pers som fyller i augusti och september,
nu måste jag på några timmar hitta nått vettigt till present till en snubbe jag gått i samma klass med och bara hängt med några ggr när man är ute på krogen.
Lova att ni inte gör eran blivande fru på smällen under jultiderna, dom kommer att få äta upp det när dom blir 20.
January 17, 2002
Mind wrote: just nu befinner jag mig i en tid då alla jag känner ska fylla 20.
jäkla oansvarigt av folks föräldrar att pöka vid juletid 😡
känner till minst 10 pers som fyller i augusti och september,nu måste jag på några timmar hitta nått vettigt till present till en snubbe jag gått i samma klass med och bara hängt med några ggr när man är ute på krogen.
Lova att ni inte gör eran blivande fru på smällen under jultiderna, dom kommer att få äta upp det när dom blir 20.
Tack för påminnelsen 😛 Det blir jag som kommer att - iklädd tajt tomtedräkt - fria till min dåvarande flickvän på nån julafton framöver
April 25, 2003
April 25, 2003
July 9, 2003
Pim_ wrote: [quote=chrippaz]ja man kan ju undra hur länge du får vara medlem...
😉
Det är ju det jag gör.......
Misstänker att de håller på att köra good cop/bad cop taktiken på mig nu....ngt fuffens är det iallafall...........
dom kanske kör good cop / bad forums medlem taktiken???
April 25, 2003
May 9, 2001
Marcan- wrote: Det vanligaste är att folk fyller år nio månader efter midsommar lärde en pappa, till en tjej i min förra klass, mej när vi var på klassresa 😀
He he. Kan nog stämma rätt bra. Själv föddes jag runt midsommar. 27:e Juni.
De flesta i mitt kompisgäng fyller ju 30 i år. Somliga fyller 35.
July 8, 2003
Jag är också marsbarn, jag måste känna hur många som helst som är födda i mars. Iofs, jag vet ju vad jag gör under midsommar så... Eller vad jag skulle ha gjort om jag hade tjej... Fast då hade det ju inte spelat någon större roll om det var midsommar eller ej... Hmm... Varför är alla födda i mars nu igen? =)
1 Guest(s)