July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....77,00.html
Råna en 92-åring i sitt hem. Mycket sånt fegeri på sistonde nu tycker jag.. 👿
January 12, 2004
keffing wrote: behöver man ens binda en 90+ eller? typ ta rolatorn från dom liksom
det finns +90 folk som är starka och vitala.
Ta tex gubben som på sin 70-årsdag visserligen, lyfte 1 ton 70 ggr.
Han klådde både kroppsbyggare och tyngdlyftare.
Han lyfte vikte precis så mycket att den lämnade marken, dom hade en kontakt monterad på vikten som när den bröts så pep det till.
May 17, 2002
Etheral wrote: [quote=Callister][quote=keffing]behöver man ens binda en 90+ eller? typ ta rolatorn från dom liksom
Du är ingen riktig veteran
när blir man riktig veteran då?
kanske när man har skrivit tillräckligt många aftonbladet-trådar?
nja, lite rätt är det, fast trådarna behöver inte innehålla just AB-trådar. När du passerar 5k inlägg blir du veteran, om du inte är varnad då förståss :P.
January 26, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Etheral][quote=Callister][quote=keffing]behöver man ens binda en 90+ eller? typ ta rolatorn från dom liksom
Du är ingen riktig veteran
när blir man riktig veteran då?
kanske när man har skrivit tillräckligt många aftonbladet-trådar?
nja, lite rätt är det, fast trådarna behöver inte innehålla just AB-trådar. När du passerar 5k inlägg blir du veteran, om du inte är varnad då förståss :P.
jag visste att man blev det vid 5000 inlägg :), men varför skulle inte keffing vara det (enligt Callister) då han har över 5000 inlägg
jag skrev just 'aftonbladet-trådar' därför att någon lite högre upp påpekade att Callister skrev väldigt många sådana
October 24, 2002
Jekyll 3000 wrote: [quote=obelix]
Ta tex gubben som på sin 70-årsdag visserligen, lyfte 1 ton 70 ggr.
Han klådde både kroppsbyggare och tyngdlyftare.
Låter otroligt! Du har ingen mer info om den gubben? Skulle vara klart intressant att läsa mer om det.
Skillnad på att lyfta ett ton och att lyfta ett ton.
1 Guest(s)