December 28, 2004
Json_81 wrote: Undrar varför det alltid blir sådär?
Har själv varit med om det flera gånger, man träffar någon o så vips finns det massa alternativ.
Vet du inte att det man inte har, DET vill man ha och så kommer det alltid att förbli tills den dagen man står där utan något avdera.
Pojo wrote: Skrev inte AB nåt om att gruppsex är innegrejen nu?
:)R
March 27, 2003
Suizide wrote: Om du dumpar Lisa och sedan visar det sig att du inte har en chans att få Emma så skulle jag tro att det finns en väldigt stor risk att du glömmer Emma, sen kommer du på efter ett tag hur mycket du egentligen tycker om Lisa, och då är de för sent.
Precis.. O då sitter man där och är riktigt sur på sig själv! Du ha fattat precis...
Minds modell är klockren om jag visste att ovanstående inte skulle inträffa. 🙂
June 28, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Adam]Minds modell är klockren om jag visste att ovanstående inte skulle inträffa. 🙂
Men nu vet du att ovanstående kommer inträffa, så vad är problemet? 😛
hade jag kunnat påverka så skulle jag ha gjort det.
detta är höjden av klockrent.
föruställ er bara hur det skulle vara.
-ja det är lisa.
-tjenis, läget ?
-jooooo, det är väl fint.
-gutt mos, du föresten, har du numret till Emma ?
-uhm, mjo, vad ska du ha det till ?
-hehe, det får du reda på efter du har gett mig det =)
-ok... men vad ska du ha det till ?
-jag lovar att berätta efteråt.
kan ju inte bli bättre.
September 5, 2001
Adam wrote: Ni har fått uppfattningen att jag kan välja... Hade det varit så hade jag "valt" Emma och varit elak mot den andra... Men nu är det inte så... Jag vet ju inte ett skit om Emma och jag tror inte (vet inte) om hon ens tänkte på mej eller om hon bara kallpratade...
Om dom inte känt varandra hade allt varit lättare...
Jag uppfattade det som att du har halva inne på Lisa och Emma är hennes fräscha kompis som du bara kört hem? Men spela med säkra kort!
Jag vet att du vill att vi ska säga satsa på Emma och att det kommer bli av, det kan vi inte. Det vi kan säga är att det verkar som att Lisa är ett bättre val iom att henne känner du redan. Att du är kåt på Emma är nog bara en period, hände inte detta i fredags? Då har det isf gått 3 dagar. 3 DAGAR!
Glöm vad du egentligen vill och lyssna på oss som inte är i din situation, det är lättare för oss att tänka rationellt. Försök ännu mer på Lisa, ge inte upp på henne. Ja, det är alltid lättare för oss att säga hur du ska göra så gör som vi säger.
Glöm Emma, anfall Lisa.
Edit:
1)Emma kanske inte ser på dig mer än på vilken annan kille som helst.
2)Emma kanske har pojkvän, Emma kanske pratar mycket med Lisa och vet att ni har varandra på G och därför räknar bort dig.
2 Guest(s)