July 27, 2002
Marron wrote: [quote=Dehman]Ni har ju glömt den bästa. The Rock. Kanske inte så mycket av fängelsefilm. Men den utspelar sig på Alcatraz. 😉
OZ är en skitbra serie som utspelar sig på ett fängelse.
Sen en väldigt bra film är Mean Machine.
Mean machine är så grym! 🙂
Menar du det. *
* Dåligt skämt 🙄
February 11, 2003
December 15, 2002
ruski2 wrote: [quote=mr_murtaugh]Har inte Crisopher Lambert gjort nån halvskum fängelserulle i framtidsmiljö? Eller rullar snarare, tror det finns en tvåa också.
hmm, Fortress eller nåt sånt, heter dom inte det...
Den där highlander killen va?
Ja, vilket ju osökt leder en in på att man absolut inte vill se den filmen 🙂
February 11, 2003
ManicBlue wrote: [quote=ruski2][quote=mr_murtaugh]Har inte Crisopher Lambert gjort nån halvskum fängelserulle i framtidsmiljö? Eller rullar snarare, tror det finns en tvåa också.
hmm, Fortress eller nåt sånt, heter dom inte det...
Den där highlander killen va?
Ja, vilket ju osökt leder en in på att man absolut inte vill se den filmen 🙂
Vaddå, Highlander är väl bra... 🙄
THERE CAN BE ONLY ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
July 13, 2002
HELIX wrote: Bah, Highlander var ju bara ful och sär. De är lika överskattade som Indiana Jones filmerna.. Näe, tacka vet jag Robocop och Terminator, där har vi filmer med riktigt bra handling och riiiiiiiiktigt coola robotar...
Bah... svikare... Highlander är KULT! Då menar jag den första och enbart den första, resten suger lite smått...
THERE CAN BE ONLY ONE!!!
har riktigt goda minnen från när jag såg highlander som en liten parvel på typ 8 år 😀 Bandade den och såg den om och om och om igen... märkte redan då att jag skulle uppskatta fantasy senare... gillar inte de andra då de blir lite väl mkt science fiction med rymdskepp å skit...
1 Guest(s)