August 2, 2001
Tänk vad lustiga grejer man kan hitta på nätet.
Först "Captain Copyright". Som namnet antyder är det en superhjälte som sysslar med copyright-brott. Troligtvis ett löjligt försök av film- och musikbranchen att pracka på sina idéer på barn så dem växer upp till lydiga, ansvarstagande och icke fildelande medborgare.
http://www.captaincopyright.ca/
Sen har vi "Bibleman". Vet inte om nån vidare beskrivning är nödvändig. Det är en snubbe som fått sina superkrafter direkt från gud och slåss med en starwars-liknande ljussabel. Tidigare hade dom också serier på sidan också men dessa tycks vara borta nu.
http://www.bibleman.com/
En bild säger mer än tusen ord..
[Image Can Not Be Found]
January 13, 2003
Sen har vi denna med. Syns bra på både yrke och intresse. :>
September 12, 2001
beta wrote: Sen har vi denna med. Syns bra på både yrke och intresse. :>
:-$
November 5, 2001
HELIX wrote: Dissa inte bibleman!
Annars är ju stålmannen rätt fånig, ska alltid vara bäst. Han kan flyga, se genom väggar, klä om på 1 sekund i en telefonkiosk. Just det, skjuta laserstrålar med ögonen. Det finns ju inget han är halvtaskig på direkt.
Hålla i kryptonit?
January 8, 2006
har ni testa spelen?
August 2, 2001
HELIX wrote: [quote=Arny] Hålla i kryptonit?
Aa men kryptonit ligger ju knappast och skräpar i varje gathörn. Det är desstuom lite konstigt, han kommer ju från planeten Krypton. Varför tål han inte kryptonit då?
Dom är väll ständigt utsatta för lite kryptonit-strålning på krypton och därför inte har några superkrafter. Man kan undra vad som hänt med stålmannen föresten. Man har ju inte hört så mkt av honom på sistone. Kanske är han intagen på rehabilitering för missbruk av röd kryptonit?
June 28, 2001
Alla superhjältar som har nån typ av spandexuniform är ganska mesiga i min mening.
Jag kan tänka mig X-men och spindelmannen som undantag då jag växt upp med seriena och därav tycker dom är coola som fan.
Men någon som är riktigt matcho är Punisher, en nisse helt utan superkrafter och han har en fräck Tshirt och läderhosen, skinjacka och en jävla massa vapen.
Vad jag inte förstår är dock att Batman (60talet) har tighta kläder då han inte är speciellt vältränad, för meningen med tighta trikåer måste väl ändå vara att man ska se vilka grymma muskler hjältarna har.
July 18, 2001
Har nått gammalt Amigaspel om nån Fatman dock inte säker på att det är samma. Lite småskoj var det iaf.
Annars är det ju som Mind säger att "hjältarna" i såndära halvgayiga dräkter är töntiga.. När det är för överdrivet blir det lätt bara skit av alltihopa också.
Såg X-men 3 på bio häromdan å den filmen var helt okej, men tidningen man fick efteråt läste ja knappt 4 rader i å sen dög den inte ens som tidsfördriv på bussen hem...
btw, vad är det där "Awesome Foursome" fatman slåss emot? låter lite perverst tycker ja.
August 7, 2001
nXsty wrote: [quote=HELIX][quote=Arny] Hålla i kryptonit?
Aa men kryptonit ligger ju knappast och skräpar i varje gathörn. Det är desstuom lite konstigt, han kommer ju från planeten Krypton. Varför tål han inte kryptonit då?
Dom är väll ständigt utsatta för lite kryptonit-strålning på krypton och därför inte har några superkrafter. Man kan undra vad som hänt med stålmannen föresten. Man har ju inte hört så mkt av honom på sistone. Kanske är han intagen på rehabilitering för missbruk av röd kryptonit?
Stålmannen är ju död...
2 Guest(s)