August 6, 2003
Extatic wrote: han har massa skatter därinne vet jag. Gamla reliker och sånt
jo jag vet, han har det i den lilla och den stora skattkammaren... 2st alltså. Han har också tronrum, garage, radiorum, begravningskammare och sen vet jag inge mer... Sen finns det en massa mil lång grottgångar ner i marken...
January 22, 2002
Som nån nämnde tidigare har han ju en massa reliker liggande inne i stora skattkammaren.
På rak arm kommer jag bara ihåg Excalibur, Rolands horn, Alexander den Stores diamantbägare och ormen som bet ihjäl Kleopatra dock. Men en gissning är väl att de flesta reliker som betraktas somförsvunna på riktigt ligger där inne och samlar damm =)
May 17, 2002
Pim_ wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Pim_]Och vad heter fantomens hund?
Devil.
jag är säker på att Fantomen har en fotölj och ett exemplar av Liftarens Guide till Galaxen
Det är ingen hund, det är en varg. :D/
det är ju iof sant. men devil heter den och guiden läser han allt,, fantomen alltså
May 17, 2002
Jekyll 3000 wrote: [quote=Krqagyzzz]
han kanske har en hummer
Ja men hummrar behöver inte heller nått garage, det räcker med en kastrull till dom...
inte en sådan, menade mer något i den här stilen:
June 18, 2001
Zap wrote: Som nån nämnde tidigare har han ju en massa reliker liggande inne i stora skattkammaren.
På rak arm kommer jag bara ihåg Excalibur, Rolands horn, Alexander den Stores diamantbägare och ormen som bet ihjäl Kleopatra dock. Men en gissning är väl att de flesta reliker som betraktas somförsvunna på riktigt ligger där inne och samlar damm =)
Olifant, heter det. Rolands horn alltså.
2 Guest(s)